.

ဝမ်းနည်း ! ထက်နည်း 1% အတွက်မူးယစ်ဆေး၏အင်ဒိုနီးရှားဟလာလ်ရှိနေခြင်း

အစ္စလာမ့်သတင်း, မြန်မာ - ಕೋಷರ್ လက်မှတ်တိုင်းထုတ်လုပ်သူ, အထူးသဖြင့်ဆေးဝါးလယ်ကွင်းဖြည့်ရန်လိုအပ်ပါသည်သောစံဖြစ်လာမထားပါဘူး။ သို့သော်မွတ်စလင်အများစုနိုင်ငံများအဖြစ်, ဟလာလ်အသိအမှတ်ပြုလက်မှတ်သင်တန်းကိုတစ်ဦးအစားအစာသို့မဟုတ်ဆေးပညာ၏စားသုံးမှုအတွက်မွတ်စလင်များ၏လုံခြုံရေးသေချာ၏မျက်နှာကို ထောက်. မရှိမဖြစ်လိုအပ်ချက်တခုဖြစ်နိုင်ပါတယ်။

သို့သျောလညျးအမှနျတရားကိုအစိုးရကဥပဒေများဟလာလ်ထုတ်ကုန်အာမခံချက် (အက်ဥပဒေ જેપીએચ) ရေးဆွဲရန်လွန်ခဲ့သည့် 2014 ခုနှစ်ကတည်းကဟလာလ်အသိအမှတ်ပြုလက်မှတ်စတင်ပေးခဲ့ပါတယ်။ ထို့အပြင်အစိုးရကိုလည်း એમયુઆઇ, ဘာသာရေးဝန်ကြီးဌာနက, ကျန်းမာရေး၏ဝန်ကြီးဌာနကပါဝင်သောအဆိုပါမူကြမ်းစည်းမျဉ်းဥပဒေဟလာလ်ထုတ်ကုန်အာမခံ (જેપીએચ РПП) ပြင်ဆင်နေသည်။
ဒါရိုက်တာ ЛППОМ МУИ ಲುಕ್ಮನ್ ul တရားသူကြီး, ယခုတိုင်အောင်, ದೃಢೀಕರಿಸಿ ဟလာလ်ဆေးဝါးထုတ်ကုန်ဝန်ခံရှိယခင်နှင့်နှိုင်းယှဉ်ပါတိုးမြှင့်နေကြသည်ပေမယ့်, ဆဲတွေ့ရှိရန်ခက်ခဲသည်။ ಕೋಷರ್ အခြေခံဆေးဝါးထုတ်ကုန်များမရှိခြင်းအများအပြားအလုပ်ရှင်များသို့မဟုတ်ထုတ်လုပ်သူဟလာလ်အသိအမှတ်ပြုလက်မှတ်ကိုဂရုစိုက်ဖို့တွန့်ဆုတ်နေကြသည်။ အကြောင်းမူကား,

"သောကြောင့်အလွန်ပျံ့နှံ့နေတဲ့မူးယစ်ဆေးဝါးပမာဏများနှင့်လည်း ಕೋಷರ್ နေဆဲအနည်းငယ်သာသောနှောင့်နှေး (အလုပ်ရှင်ထံမှတုံ့ပြန်မှု ಕೋಷರ್ အသိအမှတ်ပြုလက်မှတ်ကိုပျောက်ကင်းစေ) မူးယစ်ဆေးဒါကြောင့်လည်းမရှိ," အင်္ဂါနေ့ကရိုက်တာသတင်းဌာန (17/4) ကဆက်သွယ်မေးမြန်းတဲ့အခါမှာ ಲುಕ್ಮನ್ ကဆိုသည်။

"အင်ဒိုနီးရှား, ဟလာလ် အဆင့်အတန်း ကိုနေတုန်းပဲတစ်ရာခိုင်နှုန်းထက်လျော့နည်းအတည်ပြုခဲ့သည်ထားပြီးတဲ့မူးယစ်ဆေးအတွက်ပျံ့နှံ့နေတဲ့မူးယစ်ဆေးဝါးများအမျိုးအစားများ၏ထောင်ပေါင်းများစွာ၏" ဟုသူကဆက်ပြောသည်။

ಲುಕ್ಮನ್ အဆိုအရဟလာလ်လက်မှတ်ကိုလည်းမဖြစ်မနေသို့မဟုတ်အစိုးရကတာဝန်, ရယူ အပေါ်မှထပ် ကြောင့်ဤမျှလောက်များစွာသောထုတ်လုပ်သူအဖြစ်အသုံးပြုမပေးပါ။ အပြုသဘောဘက်မှရှုမြင်ကြသည်ဆိုပါက, ಲುಕ್ಮನ್ ဟလာလ်အသိအမှတ်ပြုလက်မှတ်ထုတ်လုပ်သူများဖောက်သည်ကျေနပ်မှုနှင့်တွေ့ဆုံရန်ကြိုးစားအဖြစ်အစေခံရန်ထင်နေသည်စဉ်းစားပါ။

"သူတို့က (ထုတ်လုပ်သူများ) အများအပြားမူးယစ်ဆေးဟလာလ်အပေါ်မှထပ်အစောပိုင်းကဒီတော့အရေးပေါ်ကြောင်းကိုသိမြင်ရကြ၏။ တကယ်တော့ဒီအမြင်ဟာ (အရေးပေါ်) အဖြစ်ဘာဖြစ်လို့လဲဆိုတော့အားလုံးမဟုတ်မူးယစ်ဆေးဝါး, မှားယွင်းတဲ့ဖြစ်ပါတယ် "ဟု ಲುಕ್ಮನ್ ကဆိုသည်။
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "ဝမ်းနည်း ! ထက်နည်း 1% အတွက်မူးယစ်ဆေး၏အင်ဒိုနီးရှားဟလာလ်ရှိနေခြင်း"

Post a Comment