.

ဉာဏ်ပညာကိုဖြစ်စေသောကပ်ဘေး

အစ္စလာမ့်သတင်း, မြန်မာ - လူသားများသည်ကပ်ရောဂါခံစားရလျှင်ပျော်ရွှင်ပါသလော။ ငါမထင်ဘူး ဟုတ်ပါတယ်၊ ဒါကလူသားဆန်တယ်။ ဤအကြောင်းကြောင့်ဘုရားသခင့် သတင်းပို့လုလင် သည်ကပ်ရောဂါကြောင့်ဖျားနာမှုဝေဒနာခံစားနေရသောယုံကြည်သူများအားဝမ်းမြောက်ဖွယ်သတင်းများကိုပို့ဆောင်ပေးခဲ့သည်။ အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော်ကပ်ဘေးနှင့်ရင်ဆိုင်ရခြင်းသည်မလွယ်ကူပါ။ လက်ရှိအခြေအနေမည်မျှပင်ဆိုးရွားစေကာမူယုံကြည်သူကိုအားပေးနေဆဲဖြစ်သည်။ အကြောင်းမှာသူသည် ယုန် ઇજઝાતી ကိုထိန်းချုပ်ထားနိုင်ခြင်းကြောင့်ဖြစ်သည်။

"ကဗျာ သည်အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်စေခိုင်းတော်မူသောသူထံသို့အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်စေလွှတ်တော်မူသော ပျက်စီးခြင်း ဖြစ်သည်။ သို့ရာတွင်အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်သည်ထိုသူတို့အားယုံကြည်သူများကိုသနားကြင်နာစေတော်မူခဲ့၏။ (ကဗျာဘူခါရီနံပါတ်၏သမိုင်း 6619)

အာရပ်ဘာသာစကားကျွမ်းကျင်သူများနှင့်ပညာရှင်များ၏အဆိုအရ ကဗျာ သည်ကျယ်ပြန့်စွာပျံ့နှံ့။ သေစေနိုင်သောကပ်ဘေးတစ်ခုဖြစ်သည်။ ပူးတွဲကိုဗစ် ၁၉ ဗိုင်းရပ်စ်သည် ကဗျာ အမျိုးအစားတွင်ပါဝင်သည်ဟုမွတ်စလင်နိုင်ငံအားလုံးရှိယနေ့ပညာရှင်အများစုကသဘောတူသည်။

ဤအချိန်တွင်ကျွန်ုပ်တို့သည်ယုံကြည်သူတစ် ဦး ဖြစ်ရန်ကံကောင်းသည်ဟုခံစားရသည်။ တမန်တော်မြတ်ကလှပစွာပြောခဲ့သကဲ့သို့ယုံကြည်သူတစ် ဦး ဖြစ်ရခြင်းသည်အလွန်အံ့သြဖွယ်ကောင်းသည်။ သူ၏အမှုတော်သည်သူတို့၌ကရုဏာရှိ၏။ ဒါကြောင့်စိတ်လှုပ်ရှားမှုသို့မဟုတ်ဒုက္ခရောက် ဖြစ်လိမ့်မည် ။ အပျော်အပါးနှင့်နာကျင်မှုနှစ်ခုလုံး။

ပူးတွဲကိုဗစ်-19 ကပ်ဘေးနှင့် ပတ်သက်၍ ကမ္ဘာကြီးသည်၎င်းကိုဘေးအန္တရာယ်တစ်ခုဟုခေါ်ဝေါ်ခြင်းကိုဝမ်းနည်းစေနိုင်သည်။ သို့သော်ယုံကြည်သူတစ် ဦး ၏အမြင်တွင်ကပ်ဘေး၌ဉာဏ်ပညာကိုသိမ်းယူနိုင်သောသူတိုင်းအတွက်ဥာဏ်ပညာရှိသည်။

မေးရိုးအရိပ်တွင်အနှောင့်အယှက်ဖြစ်စေသောပြပြ္ဌာန်းချက်များဌာန်းချက်များနှင့်အတူ (378) စာအုပ်တွင် အိဗ်ဟာဂျာအယ်လ် နင် ၏အဆိုအရသူသည်ဘေးဥပဒ်မှအနည်းဆုံးသင်ခန်းစာလေးခုကိုဖော်ပြခဲ့သည်။

《 من فوائد الوباء والطواعين : تقصير الأمل ، وتحسين العمل ، واليقظة من الغفلة ، والتزود للرحلة 》.

ကပ်ဘေး၏ဉာဏ်ပညာတွင်အောက်ပါတို့ပါဝင်သည် -

၁။ လူသားတွေဟာအိပ်မက်တွေရှည်ကြီးမရကြဘူး။
ဘေးဥပဒ်မဖြစ်ပွားမီကလူသားတို့၏စိတ်သည်ကြာမြင့်စွာနေထိုင်ခဲ့သည့်အလားဝေးလံလွန်းသောအနာဂတ်ကိုတီထွင်ရန်အာရုံစူးစိုက်ခဲ့သည်။ အသက်ရှည်ခြင်းကိုမည်သူကိုမဆိုဘုရားသခင်ကတိမပေးပါ။ ရှည်လျားသောစိတ်ကူးစိတ်သန်းရှိသူများ၊ ဒုတိယ၊ မိနစ်နှင့်တစ်နေ့တိုင်းသည်လောကရေးရာများနှင့်သာသက်ဆိုင်သည်။ နောင်ဘဝအတွက်လောက၏ဘ ၀ ကိုမည်သို့ပုံဖော်မည်နည်း၊ ကိုယ်တော်၏မိန့်မှာချက်များကိုရည်ညွှန်းခြင်းအားဖြင့်သူနှင့်အတူတွဲဖက်ခြင်းမရှိဘဲ။ ရောဂါဖြစ်ပွားသည့်အခါအနည်းဆုံးလူသားများအားနောင်ဘဝကိုဒီဇိုင်းရေးဆွဲရန်သတိပေးပါ၊ လောကရေးရာတစ်ခုတည်းကြောင့်သာလျစ်လျူရှုခံရတော့မည်မဟုတ်ပါ။

၂ ။
ကျွန်ုပ်တို့တွင်အလေ့အကျင့်များစွာရှိနိုင်သော်လည်း၊ ၎င်းတို့အားလုံးကိုလက်ခံရန်မလိုအပ်ပါ။ ထို့ကြောင့်ဤရောဂါပျံ့နှံ့မှုသည်ကျွန်ုပ်တို့၏လူမှုရေးတိုးတက်စေရန်မှန်ကန်သောအရှိန်အဟုန်ဖြစ်နိုင်သည်။ ဘုရားသခင်အားချစ်ခြင်းမေတ္တာကိုအစဉ်ရည်ရွယ်ရန်နှင့်သူ၏ဥပဒေနှင့်အညီလုပ်ဆောင်ခြင်းအားဖြင့်ဖြစ်သည်။

၃ ။
ကပ်ရောဂါတစ်ခုတည်ရှိခြင်းသည်ကျွန်ုပ်တို့ကိုကရုဏာသက်စေသည်။ ဖြုန်းတီးသောစီးပွားရေးလုပ်ငန်းအတွက်အချိန်များစွာကုန်သည်။ လူတစ် ဦး သည်သူအိပ်ပျော်ရာမှနိုးပြီးနောက် မှလွဲ၍ သူ၏အိပ်မက်ကိုအကောင်အထည်မဖော်နိုင်ပါ။ နောင်ဘဝ၏ကံကြမ္မာကိုလျစ်လျူရှုသူများနှင့်လည်းအလားတူပင်။ သူဟာသေခြင်းတရားသတိပေးချက်အနီးအနားမှာရှိနေပြီးနောက်မှာသူဟာပရဟိတလုပ်ငန်းအတွက်အခွင့်အရေးများစွာကိုလက်လွတ်ဆုံးရှုံးခဲ့ရသည်။

၄။ ခရီးရှည်၏နောက်ကွယ်တွင်ပါ ၀ င်ရန်ပြင်ဆင်မှုများပြင်ဆင်ပါ။
အနာဂတ်သည်နောင်လာမည့်အနှစ် ၂၀ သို့မဟုတ် ၃၀ မဟုတ်ဘဲနောင်အနာဂတ်ထာဝရအသက်ဖြစ်သည်။ ဒါကြောင့်သူ့အတွက်အကောင်းဆုံးစတော့ရှယ်ယာတွေကိုပြင်ဆင်ပါ။ ကျွန်ုပ်တို့၏ခရီးသည်နောင်တမလွန်ဘဝသို့အလွန်လေးလံနေသော်လည်းအချည်းနှီးသောပြင်ဆင်မှုများကိုကျွန်ုပ်တို့အားမထမ်းပါနှင့်။

၎င်းသည်လက်ရှိဖြစ်ပွားမှုမှသင်ခန်းစာယူနိုင်သောသင်ခန်းစာလေးခုဖြစ်သည်။ ကျွန်ုပ်တို့အားသူပြသထားသောအဖြစ်အပျက်တိုင်း၏ဥာဏ်ပညာကိုသိမ်းယူနိုင်သောသူများထဲတွင်ကျွန်ုပ်တို့ပါဝင်သည်။

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "ဉာဏ်ပညာကိုဖြစ်စေသောကပ်ဘေး"

Post a Comment