.

ဒါဝင်၏ကွန်မြူနစ်ဝါဒအပေါ်ဆင့်ကဲဆင့်ကဲသီအိုရီ၏လွှမ်းမိုးမှု (၁)

အစ္စလာမ့်သတင်း, မြန်မာ - ၁၉ ရာစုမှဂျာမန်အတွေးအခေါ်ပညာရှင်နှစ် ဦး ဖြစ်သည့်ကားလ်မာ့ခ်နှင့်ဖရီဒရစ်အင်ဂယ်လ်တို့မှတဆင့်သမိုင်း၏အထွတ်အထိပ်သို့ရောက်ရှိခဲ့သည့်ကွန်မြူနစ်စနစ်သည်ကမ္ဘာမြေဒေသအသီးသီးတွင်သွေးများစွာသွန်းလောင်းခဲ့သည်။ နာဇီများနှင့်ကျူးကျော်များလုပ်သည်ထက် ကျော်လွန်၍

ဤနားလည်မှုသည်အပြစ်မဲ့သူများ၏ဘဝကိုဆုံးရှုံးစေပြီးအကြမ်းဖက်မှုကိုဖြစ်ပေါ်စေပြီးလူသားမျိုးနွယ်အတွင်းကြောက်ရွံ့မှုနှင့်စိတ်ဓာတ်ကျမှုများကိုပျံ့နှံ့စေခဲ့သည်။ ကွန်မြူနစ်ဝါဒနှင့်မာ့က်စ်ဝါဒီများသည်“ ဘယ်သောအခါမျှအဟန့်အတားမပြုနိုင်” သော“ လစ်ဘရယ်” ဖြစ်လာကြသော်လည်း၊ ကွန်မြူနစ်ဝါဒနှင့်မက်စီယမ်၏အမှောင်ထုဖြစ်သောရုပ်ဝါဒဆန်သည့်အတွေးအခေါ်၊ သူတို့။

သို့သော်မာ့က်စ်နှင့်အိန်ဂျယ်လ်မရှိသေးသောအရာတစ်ခုမှာပိုမိုကျယ်ပြန့်သောလူမှုအသိုင်းအဝိုင်းရှိနောက်လိုက်များကိုဆွဲဆောင်နိုင်ရန်အတွက်သူတို့၏အတွေးအခေါ်ကိုသိပ္ပံနည်းကျအသွင်အပြင်ဖြင့်ဖော်ပြရန်လိုအပ်သည်။ ၎င်းသည် ၂၀ ရာစုအတွင်းဆင်းရဲဒုက္ခများ၊ ပရမ်းပတာဖြစ်မှုများ၊ အစုလိုက်အပြုံလိုက်လူသတ်မှု၊ ညီအစ်ကိုများအကြားရန်ဖြစ်မှုများနှင့်ကွဲပြားမှုများဖြစ်ပေါ်စေသည့်အန္တရာယ်များသောပေါင်းစပ်ထားသောအတွေးအခေါ်များဖြစ်ပေါ်လာရန်အစဖြစ်သည်။

ဒါဝင်သည်သူ၏ဆင့်ကဲပြောင်းလဲမှုသီအိုရီကို မျိုးစိတ်များ၏မူလအစ စာအုပ်တွင်တင်ခဲ့သည်။ ပြီးတော့တကယ်စိတ်ဝင်စားဖို့ကောင်းတာကသူတင်ပြခဲ့တဲ့အဓိကကြေငြာချက်ကမာ့က်စ်နဲ့အိန်ဂျယ်လ်တို့ရှာဖွေနေတဲ့ရှင်းပြချက်ဖြစ်တယ်။ ဒါဝင်ကသက်ရှိသတ္တဝါများသည် "ရှင်သန်ရပ်တည်ရေးအတွက်ရုန်းကန်ခြင်း" (သို့) စကားအသုံးအနှုန်းများကြောင့်ဖြစ်ပေါ်လာသည်ဟုပြောကြားခဲ့သည်။ ထို့အပြင်သူသည်ဖန်ဆင်းခြင်းကိုငြင်းပယ်ခဲ့ပြီးဘာသာရေးယုံကြည်ချက်ကိုငြင်းပယ်ခဲ့သည်။ မာ့က်စ်နှင့်အိန်ဂျယ်လ်တို့အတွက်မူယင်းသည်အလဟ မဟုတ်ဘူး မဖြစ်သင့်သောအခွင့်အရေးဖြစ်သည်။

ဒါဝင်ဝါဒသည်ကွန်မြူနစ်ဝါဒအတွက်အလွန်အရေးကြီးသောကြောင့်ဒါဝင်၏စာအုပ်ကိုထုတ်ဝေပြီးလအနည်းငယ်အကြာတွင်မာ့က်စ်အားအင်ဂယ်လ်က“ ကျွန်ုပ်ယခုဖတ်နေသည့်သူ၏ဒါဝင်သည်အလွန်အံ့သြဖွယ်ကောင်းသည်” ဟုရေးသားခဲ့သည်။ မာ့က်စ်က အင်္ဂလိပ် ၏ရေးသားချက်အား ၁၈၆၀ ခုနှစ်၊ ဒီဇင်ဘာ ၁၉ ရက်တွင်ပြန်လည်ဖြေကြားခဲ့သည်။ “ ဒီစာအုပ်ကငါတို့အမြင်အတွက်သဘာ ၀ သမိုင်းကိုအခြေခံထားတယ်။ ” (ချစ်တယ်၊ ဆင့်ကဲဖြစ်စဉ်၊ မာ့က်စ်ဇီဝဗေဒနှင့်လူမှုရေးမြင်ကွင်း၊ ဖီလဒဲလ်ဖီးယား: ပန်းချီဆရာပြည်နယ်စာနယ်ဇင်းတက္ကသိုလ်, 1959, စာမျက်နှာ.85-87)

ချီးမြှင့်သောမာ့က်စ်နှင့်ဒါဝင်၏ဆင့်ကဲဖြစ်စဉ်သီအိုရီ၏အိန်ဂျယ်

ကွန်မြူနစ်ဝါဒ၏ဖခင်ကားလ်မာ့ခ်ျသည်ဒါဝင်၏အတွေးအခေါ်များကိုနက်နက်ရှိုင်းရှိုင်းလွှမ်းမိုးခဲ့ပြီးသမိုင်းအစဉ်အလာအရစကားပြောဆိုမှုဖြစ်စဉ်ကိုရှင်းပြရန်ထိုအတွေးကိုအသုံးပြုခဲ့သည်။ မာ့က်စ်၏အဆိုအရလူ့အဖွဲ့အစည်းသည်သမိုင်းကြောင်းအမျိုးမျိုးကိုဖြတ်သန်းသွားသည်၊ ထိုအဆင့်များကိုဆုံးဖြတ်ရန်မှာထုတ်လုပ်မှုနည်းလမ်းနှင့်ထုတ်လုပ်မှု၏ဆက်နွယ်မှုဖြစ်သည်။

ဤအမြင်အပေါ် အခြေခံ၍ စီးပွားရေးသည်အခြားအရာအားလုံးကိုဆုံးဖြတ်သည်။ သမိုင်းသည်ဆင့်ကဲဆင့်ကဲဆင့်ကဲဆင့်ကဲဆင့်ကဲဖြစ်ပျေါလာသည် - မူလလူ့အဖွဲ့အစည်း၊ ကျွန်လူ့အဖွဲ့အစည်း၊ ပဒေသရာဇ်လူ့အဖွဲ့အစည်း၊ အရင်းရှင်လူ့အဖွဲ့အစည်းနှင့်ကွန်မြူနစ်လူ့အဖွဲ့အစည်းတို့သည်နောက်ဆုံးအဆင့်ဖြစ်သည်။

မာ့က်စ်ကသူ၏အရေးအကြီးဆုံးအလုပ်ဖြစ်သော ದಾಸ್ ಕಪಿಟಲ್ ကိုဒါဝင်အားတင်ပြခြင်းဖြင့်ဒါဝင်ကိုစာနာကြောင်းပြသခဲ့သည်။ မာ့က်စ်၏ပထမဆုံးစာအုပ်၏စာအုပ်မိတ္တူတစ်စောင်သည်မာ့က်စ်၏ကိုယ်ပိုင်လက်ရေးဖြင့်ကိုယ်တိုင်ရေးခဲ့ခြင်းဖြစ်သည်။ သူသည်သူ့ကိုယ်သူအင်္ဂလိပ်သဘာ ၀ ပညာရှင်၏“ စိတ်ရင်းမှန်ဖြင့်လေးစားသူ” ဟုဖော်ပြခဲ့သည်။ (ಸ್ಟೀಫನ್ ಜೇ ಗೌಲ್ಡ್, ಡಾರ್ವಿನ್ မှစ။ ဒဗလျူဒဗလျူနော်တန် & ကုမ္ပဏီ၊ နယူးယောက်၊ ၁၉၉၂၊ စာမျက်နှာ ။ ၂၆)

အိန်ဂျယ်လ်သည်သူ၏ပြောကြားချက်အရဒါဝင်အပေါ်သူ၏လေးစားမှုကိုအသိအမှတ်ပြုခဲ့သည်။

သဘာဝတရားသည်စကားအသုံးအနှုန်းများကိုစမ်းသပ်ခြင်းဖြစ်ပြီး၊ ဖော်ပြရမည်မှာနောက်ဆုံးတွင်သဘာဝသည်ယဉ်ကျေးမှုအရမဟုတ်ဘဲစကားလုံးများဖြင့်ပြောင်းလဲသွားသည်။ ဤကိစ္စတွင်ဒါဝင်အမည်ကိုအခြားသူများရှေ့တွင်ဖော်ပြရမည်။ (ಫ್ರೆಡ್ರಿಕ್ ಎಂಗೆಲ್ಸ್၊ ဆိုရှယ်လစ်စနစ်၊ ಯುಟೋಪಿಯನ್ နှင့်သိပ္ပံနည်းကျ၊ နိုင်ငံခြားဘာသာစကားစာနယ်ဇင်း၊ ပီကင်း ၁၉၇၅၊ စ။ ၆၇)

ಎಂಗಲ್ಸ್ ကဒါဝင်နှင့်မာ့က်စ်ကိုတူညီသောအရာတစ်ခုရှိသည်ဟုလူနှစ် ဦး အဖြစ်ချီးကျူးခဲ့သည်။ "ဒါဝင်ကသဘာဝဘေးအန္တရာယ်ဆင့်ကဲဖြစ်စဉ်နိယာမတရားကိုရှာဖွေတွေ့ရှိတဲ့အခါမာ့က်စ်ကလူ့သမိုင်းမှာဆင့်ကဲဖြစ်စဉ်နိယာမကိုရှာဖွေတွေ့ရှိခဲ့ပြီ" (ಗೆರ್ಟ್ರೂಡ್ ಹಿಮ್ಮೆಲ್ಫಾರ್ಬ್, ಡಾರ್ವಿನ್ နှင့် ಡಾರ್ವಿನಿಯನ್ ಕ್ರಾಂತಿ, ಲಂಡನ್: ಚಟ್ಟೋ ಮತ್ತು ವಿಂಡಸ್, 1959, စာမျက်နှာ ။ 348-349)

ಹಾರ್ಪರ್ ၏မဂ္ဂဇင်းမှ သင်္ကြန် ကမာ့ခ်နှင့်ဒါဝင်တို့အကြားအခြေခံဆက်သွယ်မှုကိုအောက်ပါအတိုင်းရှင်းပြသည် -

မာ့က်စ်သည်ဒါဝင်၏စာအုပ်ကိုစီးပွားရေးအကြောင်းပြချက်များကြောင့်မဟုတ်ဘဲဒါ ၀ န်အရစကြာ ၀ စကြဝာာသည်လုံးဝရုပ်ဝါဒဆန်သည်ဟူသောအခြေခံကျသောအကြောင်းပြချက်များကြောင့်ကြည်ညိုလေးစားခြင်းနှင့်၎င်း၏ရှင်းလင်းချက်သည်မမြင်ရသောအကြောင်းတရားများကိုရည်ညွှန်းခြင်းမရှိတော့ပါ၊ စကြဝာ။ ဤအရေးကြီးသောကိစ္စနှင့်စပ်လျဉ်း။ ဒါဝင်နှင့်မာ့က်စ်တို့သည်အမှန်တကယ်မိတ်ဆွေစစ်များဖြစ်ကြသည်။ " (သင်္ကြန်၊ "ဒါဝင် ကိုကယ်တင်ရန်မာ့ခ်စ်ကိုမီးရှို့ခြင်း", ಹಾರ್ಪರ್ಸ್ ရဲ့မဂ္ဂဇင်း, (ဒီဇင်ဘာ ၁၉၇၈)၊ စာမျက်နှာ ။ ၃၇)

ဒါဝင်၏သီအိုရီသည်ကွန်မြူနစ်ဝါဒနောက်လိုက်များအပေါ်သြဇာလွှမ်းမိုးမှု

ဒါဝင်၏ဆင့်ကဲသီအိုရီသည်မာ့က်စ်၏ကွန်မြူနစ်ဝါဒအပေါ်အလွန်သြဇာညောင်းသောကြောင့်၎င်းသည်မာ့က်စ်ဝါဒအတွေးအခေါ်ကိုလိုက်နာသောပြည်နယ်ခေါင်းဆောင်များ၏တွေးခေါ်ပုံကိုလည်းအကျိုးသက်ရောက်ခဲ့သည်။

မင်းဘူး သည်ဆင့်ကဲပြောင်းလဲခြင်းနှင့် ပြေး ရှိမာ့က်စ်နှင့်အိန်ဂျယ်လ်တို့၏အတွေးအခေါ်များကိုကျင့်သုံးသောဆိုဗီယက်ယူနီယံခေါင်းဆောင်များနှင့်ဆက်စပ်မှုအကြောင်းပြောဆိုသည်"ဆိုဗီယက်ယူနီယံခေါင်းဆောင်များ၏အတွေးအခေါ်သည်ဆင့်ကဲပြောင်းလဲမှုအပေါ်ကမ္ဘာ့အမြင်တွင်နက်ရှိုင်းစွာအမြစ်တွယ်နေသည်။ " (ဂျွန်နီ ဆွ၊ ဆင့်ကဲပြောင်းလဲခြင်း၏လူမှုသိပ္ပံအပေါ်သက်ရောက်မှု၊ သက်ရောက်မှုအမှတ် ၅၂၊ www.icr.org/pubs/imp/imp-052.htm)

ထင်ရှားသောကွန်မြူနစ်ခေါင်းဆောင်တစ် ဦး ဖြစ်သည့်လီနင်သည်ဒါဝင်၏သီအိုရီသည်စကားပြောရုပ်ဝါဒဆန်သောဒဟုတ်တယ်နိကဗေဒအတွက်အလွန်အရေးကြီးသောခြေမြစ်ကြောင်းမကြာခဏပြောကြားခဲ့သည်။ သူ၏ဖော်ပြချက်များထဲမှတစ်ခုမှာဒါဝင်ဝါဒအပေါ်သူ၏အမြင်ကိုဖော်ပြသည်

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "ဒါဝင်၏ကွန်မြူနစ်ဝါဒအပေါ်ဆင့်ကဲဆင့်ကဲသီအိုရီ၏လွှမ်းမိုးမှု (၁)"

Post a Comment