.

အားလုံးအချိန်အကောင်းဆုံးပညာရေးဆိုင်ရာဇာတ်ကြောင်း

အစ္စလာမ့်သတင်း, မြန်မာ - ဘာသာတရားနဲ့မတူကွဲပြားတဲ့ယဉ်ကျေးမှုများကပေးတဲ့ပညာရေးဆိုင်ရာဇာတ်လမ်းများကိုကျွန်ုပ်တို့ဘယ်လောက်အထိအံ့အားသင့်မိသည်ကိုမြင်နေရသည့်အတွက်ကျွန်ုပ်သည်ဝမ်းနည်းဖွယ်စိတ်နှလုံးထဲတွင်အမြဲရှိနေသည်။ ကလေးများအားပညာပေးခြင်း၏ဂျပန်သဘောတရားကိုအကြိမ်ကြိမ်လူသိရှင်ကြားထုတ်ပြန်ခဲ့သည်။ သို့မဟုတ်အကောင်းဆုံးပညာရေးစနစ်ဟုကောလာဟလသတင်းများထွက်ပေါ်လာသောဖင်လန်နိုင်ငံ၌မည်သို့လေ့လာရမည်နည်း။

ငါလေ့လာပြီးတဲ့နောက်မှာ၊ ဒီပညာရေးမော်ဒယ်တွေဟာနည်းပညာပိုင်းဆိုင်ရာပြပြနာများနာတွေနဲ့သာသက်ဆိုင်တယ်။ ဥပမာအားဖြင့်ဂျပန်နိုင်ငံတွင်ပညာရေး၏အယူအဆနှင့်ပတ်သက်ပြီးဥပမာ၊ ကလေးများအားသူတို့၏ဖိနပ်များကိုစီစဉ်ခြင်းဖြင့်စည်းကမ်းများကိုမည်သို့သင်ကြားရမည်ကိုဆွေးနွေးခြင်း။ သို့မဟုတ်ကျောင်းသားများအားအုပ်ထိန်းသူများနှင့်အလွန်နီးစပ်သောဆရာ၊ အိမ်ပုံမှန်လည်ပတ်မှုပုံမှန်စီစဉ်ထားသောကြောင့်ဖြစ်သည်။

ဖင်လန်၌လည်းအလားတူပင်။ ဖင်လန်နိုင်ငံမှကလေးများသည်အသက် ၇ နှစ်တွင်အင်ဒိုနီးရှားထက်အသက်ပိုကြီးသည်။ သို့မဟုတ်အင်ဒိုနီးရှားထက်ဖင်လန်၌ကျောင်းတက်ပါ။

မော်ဒယ်ရဲ့ကမ်းလှမ်းမှုကမကောင်းဘူးလို့ငါမပြောဘူး။ ကမ်းလှမ်းထားသည့်မော်ဒယ်များသည်ဘယ်သောအခါမျှထပ်မံမစွန့်ပစ်ရုံသာဖြစ်သည် အဆိုပါမော်ဒယ်သာနည်းပညာပိုင်းဆိုင်ရာနည်းလမ်းများအပေါ်အာရုံစူးစိုက်သည်။ ငါသည်လည်းကျောင်းဝင်းမှလာသည်, ငါတို့ပညာရေးကျောင်းဝင်းအပေါ်ဘွဲ့ကြိုသုတေသနအတွက်အလားတူခေတ်ရေစီးကြောင်းကိုကြည့်ရှု။ တီထွင်ခဲ့သောသုတေသနသည်ထိရောက်သောသင်ကြားမှုနည်းစနစ်များကိုသာအာရုံစိုက်ခဲ့သည်။

လူလူ စာတွင်ပညာရေးဆိုင်ရာကမ်းလှမ်းချက်သည်ကုရ်အာန်မှပေးသောနည်းပညာဆိုင်ရာပြပြနာများနာများစွာကိုမဖော်ပြထားပါ။ အက္ခရာမှာတော့ လူလူ ကြောင်းကျော်လွန်ပြီးဆွေးနွေးခဲ့ကြသည်။

ကျွန်ုပ်တို့သင်ယူနိုင်သည့်သင်ခန်းစာအချို့ရှိပါသည်။ ဟုတ်ကဲ့၊ ဉာဏ်ပညာ။ ဘုရားသခင်ကိုယ်တိုင် လူလူ အက္ခရာတွင်ကုရ်အာန်တွင်ဉာဏ်ပညာပါရှိကြောင်းပြောခဲ့သည် (ကုရ်အာန်စာ လူလူ အခန်းငယ် ၁)၊ လူလူကိုလည်းဉာဏ်ပညာဖြင့်ကောင်းချီးပေးခဲ့သည် (ကုရ်အာန်စာ လူလူ အခန်းငယ် ၁၂) ။

ထို့ကြောင့်ဤလူကီမန်၏စာသည်ဘုရားသခင်မှဥာဏ်ပညာကိုပေးပြီးစာသား (ကုရ်အာန်) မှဥာဏ်ပညာရှိသောသူအားအသိပညာပေးသည်။ မှော်, ပညာ၌ပညာ။ စိတ်ဝင်စားစရာမှာ လူလူ စာသည်မက်ခီယာအက္ခရာဖြစ်ပြီးမက္ကာသို့ဆင်းသက်သောစာဖြစ်သည်။ ကျေးဇူးတင်ပါတယ် စာတစ်စောင်အနေဖြင့် သရဲ ၏ယုံကြည်ခြင်းကိုခိုင်ခံ့စေခြင်း၊ ရုပ်ပုံကိုးကွယ်ခြင်း၏ယိုယွင်းပျက်စီးမှုကိုဖော်ထုတ်ခြင်းနှင့်ဘုန်းတော်ကြီးကျောင်းနှင့် ၀ ါလာတို့၏အခြေခံအုတ်မြစ်ကိုတည်ဆောက်ခြင်းတို့ဖြင့်ဖော်ပြသည်။ ထို့ကြောင့်လုကမ်မန်အက္ခရာသည်မက္ကာမြို့ရှိတမန်တော်မြတ်၏သူငယ်ချင်းများကိုပညာပေးရာတွင်ရည်ညွှန်းချက်တစ်ခုဖြစ်သည်ဟုပြောနိုင်သည်။ သို့မှသာသူတို့သည်ကမ္ဘာ့ယဉ်ကျေးမှုကိုတည်ဆောက်နိုင်မည်ဖြစ်သည်။

ကုရ်အာန်၏အကောင်းဆုံးနည်းလမ်းနှင့် ပတ်သက်၍ အနည်းဆုံးအချက်အနည်းငယ်ရှိသည်။

ပထမ ဦး စွာမျိုးဆက်သစ်များအတွက်အကောင်းဆုံးပညာရေးသည်မိဘများ၏ပညာရေး၊ အထူးသဖြင့်ဖခင်များ၏ပညာရေးဖြစ်သည်။

ခရစ်ယန်ဂိုဏ်းသင်းအုပ် ಬುಡಿ ಆಶಾರಿ သည်ကုရ်အာန်ပညာရေးပုံစံနှင့်စပ်လျဉ်း။ ပညာရှင်များလေ့လာမှု၏ရလဒ်များကိုဖော်ပြခဲ့သည်။ သူကကုရ်အာန်တွင်အနည်းဆုံးဖခင်နှင့်သားအကြားတွေ့ဆုံဆွေးနွေးမှုအနည်းဆုံး ၁၂ နေရာရှိခဲ့ကြောင်း၊ မိခင်နှင့်ကလေးအကြားဆွေးနွေးမှုနှစ်ခုသာရှိကြောင်း၊ မိခင်နှင့်ကလေးအကြားဆွေးနွေးမှုသည်မိခင်အားပိုမိုခိုင်မာစေခဲ့သည် (ಅಶಾಬುಲ್ ယူကေ ၏အဖြစ်အပျက်) ဤသည်မှာစကားပြောခြင်း၏အဓိပ္ပာယ်မှာ 'မိခင်သည်ကလေးများအတွက်မက်ဒါရာဖြစ်သည်၊ သို့သော်အဘသည်ကျောင်းအုပ်ဖြစ်သည်'

လူလူ ၏စာ၏ဥာဏ်ပညာအပြင်ဖခင်နှင့်သားတို့အကြားတွေ့ဆုံဆွေးနွေးမှု၏ဇာတ်လမ်းကိုဖော်ပြသည်မှာဖခင်၏ပုံသဏ္သူ့ာန်သည်သူ့ကလေးအပေါ်ထားရှိသည့်ကလေးအတွက်ကရုဏာ မှလွဲ၍ အခြားမည်သည့်စိတ်သဘောထားမရှိသည်ကိုဖော်ပြခြင်းဖြစ်သည်။ ဘုရင်တစ်ပါးသည်ပညာရေးကိုသင်ကြားပေးလျှင်နောက်လိုက်များကိုရှာဖွေရန်စိတ်ဝင်စားမှုရှိကောင်းရှိလိမ့်မည်။ သူကသံသယပင်လျှင်သူနောက်လိုက်များလိုချင်သည်။ သို့သော်ဖခင်သည်သူ့ဇာတိနှင့်သွေးကိုသဘာဝ၏ရိုးသားမှုရှိသည်။ ၎င်းကိုဘာသာတရားမရှိသူ၊ မည်သူမဆိုအသိအမှတ်ပြုသည်။

ဖခင်တစ် ဦး ၏သဘောသဘာဝကိုလှုံ့ဆော်မှုသည်ဖခင်အားအထိရောက်ဆုံးနှင့်အရေးအပါဆုံးကလေးပညာရေးဆိုင်ရာကိုယ်စားလှယ်အဖြစ်ဖြစ်စေသည်ဟုကိုရန်ကျမ်းကဟောကြားလိုသည်။

ဒုတိယအချက်မှာအစ္စလာမ်ပညာရေးဆိုင်ရာစံနမူနာနှင့်လူသားတို့အားထိုနေ့မှဝေးဝေးနေရန်ကြိုးပမ်းခြင်း။

လူလူ အခန်းငယ် ၄ တွင်“ အစ္စလာမ်သာသနာပညာရေးဆိုင်ရာစံနမူနာကိုထည့်သွင်းထားသည်။ သူတို့၏ရုပ်ပုံများကိုတည်ဆောက်ပြီးသူတို့အားအလှူငွေများကိုပေးသောသူများသည်။

အခန်းငယ် ၈ တွင် ထပ်မံ၍“ ကောင်းမြတ်သောအကျင့်သီလများကိုကျင့်ကြံ။ ကောင်းမြတ်သောအကျင့်ကိုကျင့်သောသူတို့မူကား၊

ဤသည်အတွေးအခေါ်ဆိုင်ရာတိမ်းညွတ်ခြင်းနှင့်သဘောတရားများပါဝင်သည်သောအစ္စလာမ့်ပညာရေး၏ပါရာဒိုင်းသည်။ ထိုစစ်မှန်သောပညာရေးကိုလောက၏တစ်ခုတည်းသောသို့မဟုတ်ကိုယ်ရည်ကိုယ်သွေးဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်မှုအတွက်မဟုတ်ဘဲ ဇရာဝတီဘဝ၏ဇာတ်ကြောင်းကိုသာညွှန်ကြားထားခြင်းဖြစ်သည်။ ၎င်းသည်မည်သူမဆိုဖော်ပြထားသောပညာရေးသဘောတရားနှင့်ကွဲပြားခြားနားသည်။

အလုပ်ကျွမ်းကျင်မှုသို့မဟုတ်စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာနှင့်ဉာဏ်ရည်ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်မှုအတွက်သာလျှင်သို့မဟုတ်ချမ်းသာကြွယ်ဝမှုနှင့်သာယာဝပြောမှုအတွက်ရည်ရွယ်သည့်ပညာရေးဆိုင်ရာ ဦး တည်ချက်ရှိသည်။ များစွာသောစိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာသုတေသနပြုမှုများသည်ချမ်းသာမှုနှင့်ကျွမ်းကျင်မှုပုံစံဖြင့်ကမ္ဘာ့အောင်မြင်မှုအထွတ်အထိပ်သို့ရောက်ရှိရန်အမှန်ပင်ရည်ရွယ်သည်။ သို့သော်ကုရ်အာန်သည်လုံးဝကွဲပြားသော မန်း ကိုဖော်ပြထားသည်။ သရဲ ကိုယုံကြည်ခြင်းသည်ပညာရေးတွင်ဘယ်တော့မျှမမေ့သင့်သောအရေးပါသောစည်းလုံးမှုတစ်ခုဖြစ်လာသည်။

လူလူ အခန်း (၆) ကိုအဓိပ္ပာယ်ရသော လူလူ အက္ခရာတွင်စကားပြောသောလူနှင့်လူတို့တွင် (ရှိသည်)အသိပညာမရှိဘဲအလ္လာဟ်အရှင်မြတ်၏လမ်းမှလမ်းလွဲစေပြီးမထီမဲ့မြင်ပြုခြင်းကိုခံရန်အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်၏ (လဟဝီဟစ်စ်ဒ်) တစ်ပါး။ ထိုသူတို့သည်အရှက်ကွဲခြင်းကိုခံရကြပြီ။

အဆိုပါပန်းပွင့်အနက် တွင် ဟာဆန်အယ်လ်ဘုရ်ှ မှ ဟီဒီ ကိုသီချင်းတစ်ပုဒ်အဖြစ်အနက်ဖွင့်သည်။ ကာတာဒသအရ၎င်းအားအချည်းနှီးသောဆောင်ပုဒ်များဟုအဓိပ္ပာယ်ကောက်ယူသည်။ ಹಮ್ಕಾ သည်ဤထင်မြင်ချက်နှစ်ခုကိုယူသည်။ ယင်း၏ပြင်းထန်မှုနှင့်အတူမြစ်စီးဆင်းမှုကဲ့သို့သောသီချင်းဆိုခြင်းသည်ကျွန်ုပ်တို့၏သိစိတ်ကိုထိခိုက်စေသည်။ နောက်ဆုံးတွင်ကျွန်ုပ်တို့၏လူငယ်များကိုအဆိုတော်များ၏ဘဝပုံစံဖြင့်သွေဖည်သွားစေသည်။ အဝတ်အစား၊ အပြုအမူ၊ ဘဝအပေါ်ရှုမြင်ပုံနှင့်အခြားသူများမှစတင်သည်။

လူတို့ကိုလှည့်ဖြားရန်ကြိုးပမ်းမှုများသည်အမြဲတမ်းရှိနေသည်ဟု ಹಮ್ಕಾ မှအချည်းနှီးသောဆောင်ပုဒ်ကိုမှန်ကန်စေသည်။ နောက်ဆုံးတွင်လူတို့၏အယူဝါဒနှင့်လူတို့အားသစ္စာစောင့်သိမှုကိုလျော့ကျစေသည်။ အယူဝါဒကိုရောနှောသောဗဟုဝါဒ၏ဆောင်ပုဒ်သည်တစ်မျိုးတည်းကိုးကွယ်ရာဘာသာ၏သဘောသဘာဝကိုပျက်စီးစေရန်ဖန်တီးထားသည်။

ಶನಿಗ್ರಹದಲ್ಲಿ ၏ဝေဖန်ချက်တွင်ဤကျမ်းပိုဒ်မှ ಅಸ್ಬಾಬುನ್ ನುಜುಲ್ သည်အစ္စလာမ်ဘာသာသို့ကူးပြောင်းသောအာရပ်များကိုမုန်းတီးသူကိုမုန်းတီးသူအဖြစ်အပျက်ကိုပြောပြသည်ကိုဖော်ပြခဲ့သည်။ ထို့နောက်သူသည်ပါးရှားမှဒဏ္ငါ့ာရီပုံပြင်များကိုစုဆောင်းခဲ့သည်။ သူသည်လူအုပ်ထဲတွင်ထိုင်ပြီးလူများကိုအထင်ကြီးစေရန်ပုံပြင်များကိုပြောခဲ့သည်။ ကုရ်အာန်တွင်အဖြစ်အပျက်များတွင်အကြောင်းအရာအများဆုံးရှိကြောင်းသတိရပါ။ "၏အဆုံး၌တည်၏ ဟီဒီ" သို့မဟုတ်ကုရ်အာန်၏ဇာတ်လမ်းများကိုပြိုင်ဘက်ချင်သောစိတ်ကူးယဉ်ပုံပြင်များ။ ဘာကြောင့်ပုံပြင်လဲ အကြောင်းကတော့ပုံပြင်တွေကဘဝကိုလှုံ့ဆော်ပေးနိုင်တယ်၊

စိတ်ဝင်စားစရာကဒီခေတ်မှာငါတို့ဟာယဉ်ကျေးမှုဆိုင်ရာကျွမ်းကျင်သူတွေ 'ထူးကဲ' လို့ခေါ်တဲ့ခေတ်တစ်ခုကို ၀ င်ရောက်လာတယ်။ ထူးကဲ ၏ဝိသေသလက္ခဏာများတစ်ခုမှာစိတ်ကူးယဉ်သည်အစစ်အမှန်ဖြစ်လာပြီး၊ ငါတို့သိသည့်အတိုင်းစိတ်ကူးယဉ်ဇာတ်ကောင်များကငါတို့ငယ်ငယ်ကတည်းကရှိုးပွဲများ၊ ကလေးငယ်များပုံပြင်များ၊ လှုပ်ရှားမှုကိန်းဂဏန်းများနှင့်နတ်သမီးပုံပြင်များမှကြည့်ရှုခြင်းမှထိန်းချုပ်ထားသည်။ အရွယ်ရောက်ပြီးသူစားသုံးသူများအတွက်ပင်ဇာတ်ကောင်များနှင့်စိတ်ကူးယဉ်ဇာတ်လမ်းများသည်ဇာတ်ကြောင်း၊ ပတိုက်ခိုက်ခြင်းပက္ခနှင့်အမြင်အာရုံသက်ရောက်မှုများကိုချိန်ညှိခြင်းအားဖြင့်ပုံနှိပ်ထုတ်ဝေသည်၊

ပြီးတော့နေ့စဉ်ဘ ၀ နဲ့နီးကပ်လာပြီ။ ငါ့အဘနှင့်ကောက်ရိုးအကြားတားဆီး ၏ဇာတ်လမ်းများထက်ယခုကလေးများသည် ပင့်ကူလူသား နှင့် သံမဏိလူသား တို့၏ဇာတ်ကြောင်းနှင့်ပိုမိုရင်းနှီးကြသည်။ ကလေးများအတွက်ပညာရေးသည်ထိုကဲ့သို့သောအရာများနှင့် ခွဲခြား၍ မရပါ။ သမင်နီအိုလန်းသခွားသီး၊ ဘူတိုအစိမ်းရောင်၊ ಸಾಂಗ್ಕುರಿಯಾಂಗ್ စသည်တို့သည်တန်ဖိုးမျှတသောသတင်းစကားမရှိဘဲစိတ်ကူးယဉ်သည်။

ရုပ်ရှင်၌ပင်ဒဏ္ငါ့ာရီပုံပြင်များကိုပါစီဂျက်ဆင်ရုပ်ရှင်နှင့်အလားတူရုပ်ရှင်များတွင်ကဲ့သို့ ကျောက်တံတား ပုံစံအမြင်အာရုံသက်ရောက်မှုများဖြင့်ထပ်မံထုတ်လုပ်သည်။ ဒါမှမဟုတ်ဟိန္ဒူနတ်ဘုရားဇာတ်လမ်းကကာတွန်းကား၊ အင်ဒိုနီးရှားပြည်သူတွေရဲ့မျက်မြင်သက်သေဖြစ်သည့် နည်းနည်းခရိနာရုပ်ရှင်။

စိတ်ကူးယဉ်ဆန်ဆန်စိတ်ကူးယဉ်သူများထံမှအဘယ်အရာမျှော်လင့်သနည်း။ ဘုရားသခင်ဖော်ပြသောဆွန်နူတူလာ၏ဘဝခရီးစဉ်မှဖြစ်ရပ်မှန်ကိုနားမလည်သောလူတို့ထံမှအဘယ်အရာမျှော်လင့်သနည်း။ အဖြေကိုမျှော်လင့်မရပါ။ အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော်ဇာတ်လမ်းအတွက်တွန်းအား၏အစိတ်အပိုင်းသည်စီးပွားရေးဖြစ်သည်။

ထို့အပြင်သမိုင်းပညာရှင်မိုဟာမက်အလီ ကောင်မလေး သူသည်ဤရာစု၏ကြီးမြတ် ဘာသာရေးခေါင်းဆောင်, တိုင်းပြည်သူတို့ရဲ့ဝိသေသလက္ခဏာကနေယူဆနိုင်အောင်, အော်တိုမန် ကံကောင်းပါစေ ၏ပြိုကျ၏အချက်တစ်ခုမှာပထမ ဦး ဆုံး, ဒေသခံဝိသေသလက္ခဏာသဘောထားများ၏တိုးတက်မှုနှုန်းကပြောပါတယ်သူကပြောပါတယ်ဇာတ်လမ်းနှင့်အစ္စလာမ်ဘာသာ အဲဒါကိုပြောင်းချင်တယ် အင်ဒိုနီးရှားလိုပဲဟိန္ဒူဟိန္ဒူဗုဒ္ဓဘာသာဘုရင်တွေအကြောင်းကိုပြန်ဖွင့်ထားတယ်။ အဲဂုတ္တုပြည်သည် တကယ ၏ဇာတ်လမ်းနှင့်၎င်း၏ဘုန်းအသရေပြန်လည်။ ဒုတိယအချက်မှာအတွေးအမြင်နှင့်ရှုပ်ထွေးမှုများသည်ရှုပ်ထွေးမှုနှင့်ကြီးထွားလာခြင်းဖြစ်သည်။

ပညာနှင့်ပြည့်ဝသောကုရ်အာန်သည်ဤအကြောင်းကိုဟောကြားထားသည်။ ပညာရေးသည်ကျွန်ုပ်တို့၏အနာဂတ်သားစဉ်မြေးဆက်များကိုစိတ်ရှုပ်ထွေးမှုများနှင့်အိပ်မက်များမှကာကွယ်ရန်နှင့်အနန္တတန်ခိုးရှင်ဘုရားသခင်ဖော်ပြသောဘဝ၏တန်ဖိုးနှင့်တန်ဖိုးကိုမိတ်ဆက်ပေးရန်ဖြစ်သည်။

တတိယအချက်ကကလေးများကို အမူအကျင့် သင်ပေးပါ။ အတိုင်းအဆမဲ့တန်ခိုးရှင်ဘုရားသခင်ချမှတ်ထားတဲ့အစစ်မှန်သမျှကိုသင်ပေးပါ
ပညာရေးစိန်ခေါ်မှုများ၊ စစ်မှန်သောအမှန်တရားမှလူ့ပြည်နှင်ခံခြင်းတည်ရှိမှုကိုရှင်းပြပြီးသည့်နောက် လူလူ နှင့်သူ၏သားနှင့်တွေ့ဆုံဆွေးနွေးခြင်းသည်ဘုရားသခင်အတွက် အမူအကျင့် အကြောင်းတိတိကျကျပြောခြင်းမဟုတ်ဘဲအမှန်တရားကိုဘုရားသခင်တစ်ပါးတည်း၏ပုံစံဖြင့်မိတ်ဆက်ပေးခြင်းမဟုတ်ပါ။

ကုရ်အာန်စာ လူလူ အခန်းငယ် ၁၂ တွင် လူလူ သည်သူ၏သားသမီးများကိုအလ္လာဟ်အရှင်မြတ်အားကျေးဇူးတင်ရန်ဥာဏ်ပညာပေးသည်။ အခန်းငယ် ၁၃ တွင်လူးကန်းကသူ့သားအားဘုရားသခင်နှင့်မိတ်ဖက်များမပေါင်းသင်းရန်အမိန့်ပေးခဲ့သည်။ အဘယ်ကြောင့်အမူအကျင့်ကိုမိတ်ဆက်ပေးခြင်းသည်အမှန်တရားကိုမိတ်ဆက်ခြင်းထက် ဦး စားပေးလုပ်ဆောင်သနည်း။

ဤအချက်သည်အနည်းဆုံးအချက်နှစ်ချက်ကြောင့်ဖြစ်သည်။ ပထမအချက်မှာကိုရမ်သည်ကုရ်အာန်ကျမ်း၏ရှေ့နောက်ညီညွတ်မှုနှင့်သူ၏သဘောထားတွင်ကလေးတစ် ဦး သည်တစ် ဦး တည်းသောဝါဒဖြစ်သည်ဟုမိဘများကသူ့ကိုဂျူး၊ ခရစ်ယာန်နှင့်မာဂုပညာရှိများဖြစ်စေသည်။ ယုံကြည်မှုသဘောသဘာဝကိုပထမ ဦး ဆုံးကျေးဇူးတင်ကြောင်းဖြင့်မိတ်ဆက်ပေးခဲ့သည်။

ကျေးဇူးတင်လေးမြတ်ခြင်းသည်ကလေးများ၏ယုံကြည်ခြင်းသဘောသဘာဝနှင့်အပြန်အလှန်ဆက်သွယ်မှုကိုပိုမိုမြင့်မားစေပြီးပိုမိုမှန်ကန်စေသည်။ ထို့ကြောင့်အကောင်းဆုံးပညာရေးသည်ကလေးများ၏မြင့်မြတ်သောသဘောသဘာဝကိုပြုစုစောင့်ရှောက်ရန်ဖြစ်သည်။ ဒုတိယအချက်မှာသင်ကြားခြင်းကျင့်ဝတ်သည်သင်ကြားခြင်းထက် ပို၍ အရေးကြီးကြောင်းကျွန်ုပ်တို့သင်ယူနိုင်သည်၎င်းသည်ယုံကြည်ခြင်း၏သိပ္ပံဖြစ်သော်လည်း အာကာ သိပ္ပံပညာ။

ကျွန်ုပ်တို့၏ကလေးများသည်ဘာသာရေးကိုနားလည်သော ಮುಕ್ತಾಜಿಲಾ ကဲ့သို့မဖြစ်လာစေရန်၊ သို့သော် ရှာရီယာ နှင့်သူတို့၏စိတ်သဘောသဟဇာတမဖြစ်ရန်။ ဘုရားသခင်ကိုအလွန်သိသော်လည်းဘုရားသခင့်ဂုဏ်ရည်တော်များကိုငြင်းပယ်ခြင်းအားဖြင့်အမူအကျင့်မရှိသူသည်အစွန်းရောက်အံ့ဖွယ်အမှုများပင်လျှင်တန်ဇစ်၏အဆင့်သို့ရောက်သွားသည်။ သို့တည်းမဟုတ်အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်ကိုသိပြီးဖြစ်သော်လည်းအလ္လာဟ်အရှင်မြတ်အားပုံသဏ္ဌာန်မရှိသောမူဂျာဟီမ်စီးဆင်းမှုကဲ့သို့ပင်။ ನೌಡ್ಜುಬಿಲ್ಲಾಮೈಂಡ್ಜಾಲಿಕ್ ။

ကလေးများအားအမူအကျင့်ကိုသင်ကြားပေးပြီးသည့်နောက်တွင်၊ ကလေးများအားအမှန်တရားကိုအမှန်တကယ်စွဲကိုင်ထားရန်သွန်သင်သည်။ ကုရ်အာန်စာ လူလူ အခန်းငယ် ၁၃ တွင် လူလူ သည်သားဖြစ်သူအားအလ္လာဟ်အရှင်မြတ်နှင့်မိတ်ဖက်ပြုခြင်းကိုတားမြစ်သည်။ စိတ် ၀ င်စားစရာကောင်းသည်မှာ ကုရ်အာန်စာ လူလူ အခန်းငယ် ၁၄-၁၅၊ ပြောဆိုသောအလ္လာဟ်အရှင်မြတ်ကိုယ်တိုင်ကပင်ဘုန်းတော်ကြီးကျောင်းကိုပျက်စီးစေသည့်အရာများအားသူ့မိဘများကပင်အလျှော့ပေးလိုက်လျောခြင်းမပြုရ

ဒါဘယ်လောက်အရေးကြီးလဲ ငါတို့ကိုအများဆုံးချစ်သောသူ၊ ကျွန်ုပ်တို့၏မိဘများပင်လျှင်၊ ဤ အလှပြင်ဆိုင် ကိုကန့်သတ်မထားနိုင်ပါ။ ချက်ချင်းဆိုသလိုပင်ဘုရားသခင်ကိုယ်တိုင်ကသူ့ကိုရှင်းရှင်းလင်းလင်းနဲ့တင်းကြပ်စွာကန့်သတ်ခဲ့သည်။ ကျွန်ုပ်တို့၏ကလေးများသည်ပရောဖက်နှင့်ခါဒီယာဆုတောင်းများကိုမြင်တွေ့။ မေးမြန်းသောအလီအီဘင်အဘိလီတာနှင့်တူပါစေ။ ထို့နောက်ပရောဖက်ကယုံကြည်ခြင်းအကြောင်းရှင်းပြပြီးသူ့အားယုံကြည်ရန်ဖိတ်ကြားခဲ့သည်။

ထို့နောက်အလီသည်သူ့မိဘများ၏ခွင့်ပြုချက်တောင်းရန်သွားခဲ့သည်။ သို့သော်ထို့နောက်သူပြန်လာပြီး "ဒီလိုကိစ္စမျိုးအတွက်၊ ကျွန်မမိဘတွေရဲ့ခွင့်ပြုချက်မလိုအပ်ပါဘူး" ဟုပြောသည်။ ဒီ 12 နှစ်အရွယ်ယောက်ျားလေး၏ဇာတ်ကောင်ကိုဘယ်လိုကြောက်မက်ဘွယ်သော။ အလှပြင်ဆိုင် သည်သူ၌သန့်ရှင်းဆဲဖြစ်သည်။ ထို့နောက်အလီသည်အစ္စလာမ်သာသနာသို့ကူးပြောင်းလာခဲ့ပြီး၊ ထင်ရှားသောဓမ္မဆရာ၊ မျှတသောခေါင်းဆောင်၊

မိခင်ဖြစ်သူ၏ဘဝကိုခြိမ်းခြောက်။ ပထမဆုံးဘာသာတရားသို့ပြန်လာရန်သူ့အားအတင်းအကျပ်ခိုင်းစေခဲ့သော်လည်း ငါ့အဘနှင့်ကောက်ရိုးအကြားတားဆီး ၏အဖြစ်အပျက်ကိုကုရ်အာန်၏အနက်ဖွင့်ဆိုချက်တွင်၊ "အကယ်၍ မိခင်ကအသက် ၁၀၀ ရှိမယ်၊ တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက်လွှတ်ပေးမယ်ဆိုရင်ငါအစ္စလာမ်ကိုဆက်ပြီးလက်ခံလိမ့်မယ်။ " ပြီးတော့ သုတ်ကအစ္စလာမ်သမိုင်းမှာရွှေမှင်ကိုထွင်းထုခဲ့တယ်။ အလှပြင်ဆိုင် သည်ကလေး၏ဘဝရည်မှန်းချက်ဖြစ်ပါကသူသည်ကမ္ဘာ့ရည်မှန်းချက်များထက် ကျော်လွန်၍ ဘဝတွင်အမြင့်ဆုံးပန်းတိုင်ရှိသည်။ ဤသည် အလှပြင်ဆိုင် သည်ကလေးများသည်နောင်ဘဝ၏နောင်ဘဝကိုအောင်နိုင်သူများဖြစ်လာစေသည်။

သို့သော်ဤနေရာတွင်မှတ်သားဖွယ်ကောင်းသည်မှာဘုရားသခင်သည်ကျေးဇူးတော်ကိုချီးမွမ်းရန်ဆုတောင်းရန်ဘုရားသခင်ဆုံးဖြတ်ပြီးသည်နှင့်မိဘများကိုကောင်းမှုပြုရန်ဘုရားသခင်ဆုံးဖြတ်ထားသည်။ ဤဆုံးဖြတ်ချက်သည်လူသားချင်းစာနာထောက်ထားမှုဆိုင်ရာနည်းလမ်းနှင့်အညီဖြစ်သည်။ ကျေးဇူးတင်လေးမြတ်ထိုက်သူအများစုမှာမိဘများဖြစ်သည်။

ထိုအခါအကောင်းဆုံးပညာရေးသည်ကလေးများအားတစ် ဦး တည်းတစ်မျိုးတည်းကိုးကွယ်ခြင်း၏လက္ခဏာများကိုပြုစုစောင့်ရှောက်ရန်နှင့်မြှင့်တင်ရန်ဖြစ်သည်။

စတုတ္ထအချက်မှာကလေးများကိုဖြောင့်မတ်သောအမှုများအတွက်တာ ၀ န်ခံမှုရှိရန်သင်ပေးပါ
ကုရ်အာန်စာ လုလူမန်အခန်းငယ် ၁၆“ အိုငါ့သား။ အမှန်စင်စစ် အကယ်၍ (အရာတစ်ခုခုသည်) မုန်ညင်းစေ့ကဲ့သို့လေးလံ။ ကျောက်တုံးဖြစ်စေ၊ မိုးကောင်းကင်၌လည်းကောင်း၊ မြေကြီးပေါ်၌လည်းကောင်းတည်ရှိခဲ့ပါလျှင်ဘုရားသခကန်စင်စစ်အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်သည်ထိုသူအား (ပြန်လည်) ပေးတော်မူမည်။ ဘုရားသခကန်စင်စစ်အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်သည်အလွန်နူးညံ့သိမ်မွေ့သော၊

ဘာသာတရားကိုင်းရှိုင်းမှုနှင့် ပတ်သက်၍ ယုံကြည်ချက်ကိုသင်ကြားပေးပြီးနောက်လု့ခ်မန်ကသူ၏သားသမီးများကိုအလ္လာဟ်အရှင်မြတ်အပေါ်ယုံကြည်ခြင်းသည်မည်သို့အလုပ်လုပ်သင့်ကြောင်းသင်ကြားပေးခဲ့သည်။ ဘုရားသခင်၌ယုံကြည်ခြင်း၏အထွတ်အထိပ်သည်ဘုရားသခင်စောင့်ကြည့်နေသည့်ခံစားမှု၏အဓိကအကျိုးသက်ရောက်မှုရှိသင့်သည်။ ဘုရားသခင်သည်ငါတို့ပြုလေသမျှကိုသက်သေခံသည်။ အကြောင်းမှာအလ္လာဟ်အရှင်မြတ်သည်နူးညံ့သိမ်မွေ့သောဥာဏ်ပညာဖြင့်ကျောက်ဆောင်များ၌လည်းကောင်း၊ ကောင်းကင်၌လည်းကောင်း၊ အမှန်မှာ၊ ဤအယ်ဒီတာရွေးချယ်မှုသည်ဘုရားသခင့်ကြီးကြပ်မှုအသေးစိတ်နှင့် ပတ်သက်၍ အလွန်ကျယ်ပြန့်။ အကန့်အသတ်မရှိအတိုင်းအတာကိုဖော်ပြသည်။

ಇಹ್ಸಾನ್ (သို့) ಮುರಾಕಾಬತ್ ಅಲ್ಲಾ ကိုသိရန်အတွက်ကျွန်ုပ်တို့သည်ကလေးများအားကောင်းသောအပြုအမူများအတွက်တာ ၀ န်ခံမှုရှိရန်ပညာပေးရန်လိုအပ်သည်။ သူသည်စစ်မှန်သောတွက်ချက်မှုမတွေ့မီမိမိကိုယ်ကိုရေတွက်ရန်ကျွန်ုပ်တို့၏ကလေးများအား ಉಮರ್ ರಾಧಿಯಾಲ್ಲಾಹು ಅನ್ಹು ၏စကားများနည်းတူပညာပေးရမည်။ ဘာဖြစ်လို့လဲဆိုတော့အဲဒီလိုတွက်ချက်မှုအရကလေးကသူ့အခြေအနေ၊ သူဘယ်လောက်အထိလုပ်ခဲ့တယ်၊ သူပိုင်ဆိုင်တဲ့မကောင်းတဲ့လုပ်ရပ်တွေနဲ့သူကြိုးစားခဲ့တာတွေကိုစာဖြင့်ရေးသားထားတဲ့၊ ဟုတ်ပါတယ်, ပရဟိတ ಸೊಲೆಹ್ တိုးမြှင့်ခြင်း၏စိတ်ဝိညာဉ်နှင့်အတူ, စွန့်ပစ်လျှော့ချခြင်းနှင့်မကောင်းတဲ့ပရဟိတဖယ်ရှားပစ်။ နောက်ပိုင်းတွင်ခေတ်သစ်အောင်မြင်မှုစိတ်ပညာ၏သီအိုရီများတွင်ပင်ပရဟိတလုပ်ငန်းထိန်းချုပ်မှုတစ်ခုရှိခြင်းသည်အောင်မြင်မှုကို ဦး တည်စေသည်။

ထို့ကြောင့်အကောင်းဆုံးကလေးများအတွက်ပညာရေးသည်ကုသိုလ်၊ တာဝန်ခံမှုနှင့် ಇಲ್ಸನ್ နှင့် ಮುರಾಕಾಬತ್ ಅಲ್ಲಾ တို့၏တာ ၀ န်ခံမှုကိုမွေးမြူရန်ဖြစ်သည်။ သို့မှသာကလေးများသည်ကမ္ဘာကို ဦး တည်။ ကောင်းသောအောင်မြင်မှုများကိုများပြားစေပြီးနောင်တွင်အောင်မြင်မှုရရှိမည်ဖြစ်သည်။

ပဉ္စမအချက်အနေဖြင့်ကလေးများအားဘဝ၏အုတ်မြစ်ကိုသင်ကြားပေးခြင်းနှင့် ဝါဒဖြန့်သည် မှတစ်ဆင့်လူ့အဖွဲ့အစည်းဖွဲ့စည်းခြင်းတွင်တက်ကြွစွာပါ ၀ င်ရန်
နောက်အခန်းငယ်သည်လူ့ကျမ်းစာစောင်၏အနှစ်သာရဖြစ်သည်။ အတွင်းအုတ်မြစ်နှင့်အသကျရှငျ၏မစ်ရှင်ဖုံးလွှမ်း။ အကယ်၍ ဤအခန်းငယ်ကိုကောင်းစွာလေ့ကျင့်ပါကကမ္ဘာကြီးသည်ကမ္ဘာမြေကြီး၏ပြည်သူ၊ ဖြည့်စွက်ပါ ကိုတိုက်ခိုက်သူများဖြစ်လိမ့်မည်။

အခန်းငယ် ၁၇ 'အိုငါ့သား၊ ဆုတောင်းပဌနာပြုပြီး (လူများ) မှန်တာကိုလုပ်ပါ၊ မှားယွင်းမှုများကိုတားဆီးပါ။အကယ်စင်စစ်ဤသည်ကား၊

ဤအခန်းငယ်တွင်ပုဂ္ဂိုလ်ရေးဘဝ၏ခိုင်ခံ့သောအုတ်မြစ်၊ ပရောဖက်များနှင့်တရားဟောဆရာတို့၏အသက်တာ၏အခြေခံအုတ်မြစ်ကိုလူသား၏သမိုင်းတစ်လျှောက်တွင်ဖော်ပြထားသည်။ ဤသည်သည်လူသားတို့ခံစားခဲ့ရသည့်အခိုင်မာဆုံးအခြေခံအုတ်မြစ်ဖြစ်သည်။ အခြေခံအုတ်မြစ်ကဘာလဲ။ အခြေခံအုတ်မြစ်မှာဆုတောင်းခြင်းနှင့်သည်းခံခြင်းဖြစ်သည်။ ဆုတောင်းခြင်းနှင့်သည်းခံခြင်းသည်ပရောဖက်တို့၏လျှို့ဝှက်ချက်များဖြစ်သည်။ သူသည်သေခြင်းခြိမ်းခြောက်မှုများ၊ ကဲ့ရဲ့ရှုတ်ချမှု၊ ကဲ့ရဲ့ရှုတ်ချမှု၊ မိသားစုမှခွဲထွက်ခြင်း၊ ဆုတောင်းခြင်းနှင့်သည်းခံခြင်းသည်ဘုရားသခင့်ကူညီမှုရင်းမြစ်ဖြစ်သည်။

ဆုတောင်းခြင်းသည်ယုံကြည်သူများ၏ မိုင်ရာ ဖြစ်သည်။ မိုင်ရာ ၏အကျိုးသက်ရောက်မှုမှာနှစ်ပေါင်းများစွာ မိုင်ရာ နှင့် ၀ မ်းနည်းပူဆွေးမှုအပြီးတွင်ဘုရားသခင်နှစ်သိမ့်ပေးသောပရောဖက်တစ်ပါးကဲ့သို့ဝမ်းနည်းခြင်းပြီးနောက်ငြိမ်သက်ခြင်းဖြစ်သည်။ ယုံကြည်သူများသည်သူတို့၏ဆုတောင်းချက်များဖြင့်ဟောပြောရန်စွမ်းအင်ရရှိသည်။

ဒီအခန်းငယ်မှာစစ်မှန်တဲ့ဘဝရည်မှန်းချက်လည်းရှိတယ်။ ಖಲೀಫತುಲ್ ಅರ್ಡಿ၏ဘဝမစ်ရှင် ပရောဖက်များ၏မစ်ရှင်, လူသားမျိုးနွယ်အပေါ်၏သမိုင်းတစ်လျှောက်လုံးတရားဟောဆရာ။ ကဗျာဆရာတွေ၊ အုပ်စိုးရှင်တွေနဲ့အတွေးအခေါ်ပညာရှင်တွေကိုပဲ့တင်ထပ်နေတဲ့မစ်ရှင်တွေထဲကတစ်ခုထက်ပိုပါတယ်။ ဤသည်မစ်ရှင်သည် ကုရ်အာန်စာ ಅಲಿ ಇಮ್ರಾನ್ ၏အခန်းငယ်တွင်မှတ်ချက်ပေးသည့်အခါ ಶೇಖ್ ಯೂಸುಫ್ ಖಾರ್ಧಾವಿ ၏စကားများကဲ့သို့မွတ်စလင်များနှင့်စာအုပ်၏လူများအကြားခွဲခြားသတ်မှတ်ခြင်းဖြစ်သည်။ ဂျူးများနှင့်ခရစ်ယာန်များသည်ဘုရားသခင်ကိုလည်းယုံကြည်ကြောင်း၊ သို့သော်သူတို့သည် ಮಾರ್ವಾ ನಹಿ ಮುಂಕರ್ကိုမကျူးလွန်ခဲ့ပါ။ ಅಮರ್ ಮರೂಫ್ ನಹಿ ಮುಂಕರ್ ကိုယခုအချိန်အထိကိုင်စွဲထားကြသောမွတ်စလင်များသာဖြစ်သည်။ ဒါကြောင့်အစ္စလာမ်ကိုအကောင်းဆုံးလူလို့ခေါ်ကြတယ်။

အမှုအရာသည်အရှိန်အဟုန်ဖြင့်ကြီးထွားလာပါကကမ္ဘာမြေသည်ငြိမ်သက်ခြင်းနှင့်ကောင်းချီးများနှင့်ပြည့်နှက်လျက်ကောင်းကောင်းရှင်သန်လိမ့်မည်။ ဘုရားသခင်၏ကျေးဇူးတော်သည်ကောင်းကင်မှ၎င်း၊ ထိုကျေးဇူးတရားကိုတိရိစ္ဆာန်များ၊ အပင်များ၊ မြစ်များနှင့်မွတ်စလင်မဟုတ်သူများပင်ခံစားရမည်။

ဆကဌမ - ကလေးသူငယ်များကိုမြင့်မြတ်သောကိုယ်ကျင့်တရားကိုထိန်းသိမ်းရန်သင်ပေးပါ
ငါတို့၏သားသမီးများအောင်မြင်စွာပြီးမြောက်ခဲ့ပါကယခင်အချက်များသည်ကမ္ဘာတွင်အောင်မြင်မှုရရှိခဲ့သည်။ သူတို့ဟာဘ ၀ အလယ်တန်းမှာမီးချောင်တွေဖြစ်လာတယ်။ အချို့သည်လူ့အဖွဲ့အစည်းကိုထိန်းသိမ်းရန်အတွက်အရင်းခံများဖြစ်လာသည်။ သို့သော်ကုရ်အာန်သည်၎င်းကိုထပ်မံမိန့်မှာသည်မှာအစ္စလာမ်သာသနာတော်သည်ကျေးဇူးတော်နှင့်ဟောပြောခြင်းဖြစ်သည်။ ထိုအခါအကောင်းဆုံးအောင်မြင်မှုကိုအကောင်းဆုံးကိုယ်ကျင့်တရားနောက်လိုက်ရမည်။ လုကမ်မန်းကအခန်းငယ် ၁၈ မှတဆင့်မာနထောင်လွှားခြင်းနှင့်မာနထောင်လွှားခြင်းမပြုရန်ညွှန်ကြားထားသည်။ ထို့နောက်အခန်းငယ် ၁၉ မှတစ်ဆင့်ကလေးကိုရိုးရိုးလမ်းလျှောက်ရန်နှင့်အသံကိုပျော့ပျောင်းစေရန်ညွှန်ကြားထားသည်။

အိဗ်ဘာစဘတ်က“ မာနထောင်လွှား။ ဘုရားသခင့်ကျေးကျွန်များကိုမထီမဲ့မြင်မပြုနှင့်။ သူနှင့်စကားပြောသောအခါအခြားသောမျက်နှာကိုမလွှဲနှင့်” ဟုပြန်ပြောခဲ့သည်။

ಯಾಜಿದ್ ಬಿನ್ ಅಲ್ ಆಶಮ್နှင့် ಇಬ್ನ್ ಜುಬೈರ್ ಹೇಳಿದರು တို့၏အမြင်များလည်းဖြစ်သည်။

ကိုယ့်ကိုယ်ကိုဂုဏ်ယူရန်အောင်မြင်မှုအထွတ်အထိပ်သို့ရောက်အောင်အောင်မြင်ခဲ့သောလူ့သဘောသဘာဝကိုပိုင်ဆိုင်ပါ။ တစ်ခါတစ်ရံလမ်းလျှောက်ပုံကိုသယ်ဆောင်သွားသည်။ ငါမြင့်မြတ်သောလူဖြစ်ကြောင်းကိုပြသလျှင်အဖြစ်။ အစ္စလာမ်သာသနာ၏သမိုင်းကြောင်းတွင်မှတ်တမ်းတင်ထားသည်၊ အတိတ်ကာလ၌အူယာယီမှူးမတ်များသည်မြင့်မြတ်သောလမ်းလျှောက်ပုံကိုအထူးလေ့ကျင့်သင်ကြားပေးခဲ့သည်။ ထိုအချိန်တွင်အစ္စလမ်ဘာသာရေးခေါင်းဆောင်များမပေါ်မီ ಉಮರ್ ಬಿನ್ ಅಬ್ದುಲ್ ಅಜೀಜ್ သည်မြင့်မြတ်သောလမ်းလျှောက်သူများထဲတွင်ပါဝင်ခဲ့သည်။ သို့မဟုတ်မျက်မှောက်ခေတ်သမိုင်းတွင်အင်္ဂလိပ်မင်းမျိုးအနွယ်ဝင်များသည်မြင့်မြတ်သောဘဝပုံစံ၏ကျင့်ဝတ်စံနှုန်းများရှိသည်။ မည်သို့လမ်းလျှောက်ရမည်၊ မည်သို့စားရမည်၊ မည်သို့ဝတ်စားဆင်ယင်သည်စသည်ဖြင့်စတင်သည်။ ဤကဲ့သို့သောပုံစံများသည်လူတန်းစားကွဲပြားခြားနားမှုကိုအလေးထားလိုပြီးနောက်ဆုံးတွင်ဆင်းရဲသားများကိုဘေးဖယ်စေသည်။ အဆိုပါ မှူးမတ် နှင့်ဘေးဖယ်အကြားကျယ်ပြန့်ကွာဟမှုရှိပါသည်။

အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော်အစ္စလာမ်သာသနာ၏ရည်ရွယ်ချက်မှာ ဝါဒဖြန့်သည် နှင့်သနားခြင်းကရုဏာဖြစ်ခြင်းကြောင့်ဖြစ်သည်။ လူတွေကိုအလွယ်တကူအကျွမ်းတဝင်ရှိဖို့၊ အလွယ်တကူချဉ်းကပ်နိုင်ဖို့နဲ့ရပ်ရွာရဲ့ခွဲလို့မရတဲ့အစိတ်အပိုင်းတစ်ခုဖြစ်ဖို့ခန့်အပ်ခံရသူတွေကိုလည်းအစ္စလာမ်ကလိုလားတယ်။ ထိုအခါမာနထောင်လွှားခြင်းနှင့်မာနထောင်လွှားစွာပြုခြင်းကိုတားမြစ်သည်။ ပြီးတော့အသံကိုဘယ်လိုလမ်းလျှောက်နိုင်အောင်ပျော့ပျောင်းအောင်လုပ်ဖို့အမိန့်ပေးခဲ့တယ်။

ထို့ကြောင့်အကောင်းဆုံးပညာရေးသည်ကလေးငယ်များအားဉာဏ်ပညာနှင့်မြင့်မြတ်သောအကျင့်စရိုက်များကိုသင်ကြားပေးခြင်းနှင့်ကလေးငယ်များအားအထူးသဖြင့်မာနထောင်လွှားခြင်းမှမကောင်းသောကျင့်ဝတ်များမှကာကွယ်ရန်ဖြစ်သည်။

သတ္တမအနေဖြင့်ကမ္ဘာပေါ်ရှိကလေးများပညာရေးအရေးတကြီးလိုအပ်မှုကိုဟောပြောခြင်း၊
အခန်းငယ် ၃၃ ဖြစ်သောလုကမ်မန်းအက္ခရာအဆုံးတွင်အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်သည်ဤစာကို ဘုရားကိုကြောက်ရွံ့ခြင်း၊ အမိန့်ဖြင့်စတင်သောအမိန့်ဖြင့်ပိတ်လိုက်သည်။ ပညာရှင်တွေရဲ့အဆိုအရ ဘုရားကိုကြောက်ရွံ့ခြင်း၊အမိန့်ပေရဲ့ရှေ့ပြေးအမိန့်ကဘယ်လောက်အရေးကြီးတယ်ဆိုတာပြသထားတယ်။

အိုလူများတို့၊ သင်၏ဘုရားသခင်ကိုကြောက်ရွံ့ပြီးဖခင်တစ် ဦး သည်မိမိကလေးကိုမကူညီနိုင်သည့်အချိန်တွင်ကလေးတစ် ဦး အနေဖြင့်ဖခင်အားအနည်းဆုံးကူညီပေးနိုင်သည့်အချိန်တွင်ကြောက်ရွံ့ပါ။ ဘုရားကန်စင်စစ်ဘုရားသခင့်ကတိတော်သည်အမှန်ဖြစ်ရမည်။ ထို့ကြောင့်လောက၏ဘ ၀ ကိုလှည့်ဖြားခြင်းကိုမခံကြနှင့်။

ဤအယူခံသည်လူသားအားလုံးအတွက်ဖြစ်သည်။ ထို့နောက်ဤ မေမေ သည်မည်မျှအရေးကြီးကြောင်းဖော်ပြသော ဘုရားကိုကြောက်ရွံ့ခြင်း၊ ၏အမိန့်ဖြင့်လိုက်ပါသွားသည်။ ထို့နောက်ကုရ်အာန်သည်စိတ်ရှုပ်စေသောသဘာဝကိုဟောကြားသည်။ ဖခင်နှင့်ကလေးများအချင်းချင်းမကူညီနိုင်သည့်နေ့ရက်များရှိသည်။ မိခင်တစ် ဦး သည်ကလေးကိုအစာအိမ်ထဲတွင်သယ်ဆောင်ထားသည့်မိခင်တစ် ဦး ၏အလေးထားမှု၊ဎ။

ထို့ကြောင့်ဖခင်တစ် ဦး သည်မိမိကလေးကိုပိုမိုတိုးတက်သောကိုယ်ရည်ကိုယ်သွေးတူရိယာများဖြင့်ချစ်သည်။ ကလေးများကိုလက်ရှိမှကောင်းသောအနာဂတ်သို့ပေါင်းကူးပေးသည်။ ထိုအခါကိုယ်ရည်ကိုယ်သွေး၏သဘောသဘာဝနှင့်တူရိယာများသည်အချည်းနှီးဖြစ်သောနေ့တစ်နေ့ရှိသည်။ ထိုနေ့၌ပင်သူငယ်သည်အဘ၏ယဇ်ပူဇော်ခြင်းကိုမပြုရ။ ထိုနေ့ရက်သည်မည်မျှကြောက်စရာကောင်းသည်။

ဒီတော့ဒီအခန်းငယ်က ဦး စားပေးအကြောင်းပြောတယ်။ ဒါကငါတို့ကလေးတွေယုံကြည်ဖို့၊ ကောင်းသောအကျင့်ကိုကျင့်စေရန်မှန်ကန်သောပညာရေးကိုပေးရုံဖြင့်ကမ္ဘာပေါ်တွင်သာလျှင်ကလေးငယ်များကိုကူညီနိုင်သည်။ သို့ဖြစ်လျှင်လောကီဘဝကိုလှည့်ဖြားခြင်းကိုမခံကြနှင့်။ ကလေးများကိုပညာပေးရန်ငါတို့လျစ်လျူရှုထားသည့်အသက်မွေးဝမ်းကျောင်းမှုနှင့်ရာထူးကိုဆက်မထားပါနှင့်။ မည်မျှကျော်ကြားပြီးချမ်းသာကြွယ်ဝသော်လည်း၊ သူတို့၏ကလေးများသည်ဘာသာတရားကိုကောင်းစွာမကျင့်သုံးကြပါ။

ငါတို့ဆင်းရဲမွဲတေမှုကိုလက်စားချေချင်တဲ့အတွက်ငါတို့ကလေးတွေရဲ့ပညာရေးကိုကမ္ဘာကြီးရဲ့ကံကြမ္မာကိုပြောင်းလဲပစ်ဖို့ရည်ရွယ်နေတယ်။ (အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်၌) လှည့်ဖြားသောသူအားလှည့်ဖြားခြင်းကိုမခံကြနှင့်။ " ငါတို့ကြွယ်ဝချင်တယ်၊ ဒါကြောင့်များစွာသောပရဟိတလုပ်ငန်းတွေလုပ်ချင်ပေမဲ့ကလေးသူငယ်တွေနဲ့ထိထိရောက်ရောက်အပြန်အလှန်အကျိုးပြုတဲ့အချိန်ကကုန်သွားပြီ။ ကျွန်ုပ်တို့သည်တရားဟောဆရာများဖြစ်သော်လည်းအလုပ်များသော်လည်းကလေးများ၏ဥပဓိရုပ်ကိုဂရုမစိုက်ခြင်းဖြစ်သည်။ ကျွန်ုပ်တို့သည်နိုင်ငံ၏ကလေးများကိုကထိကများနှင့်ဆရာများဖြစ်လာခြင်းဖြင့်ပညာပေးသည်။ ကျွန်ုပ်တို့၏ကလေးများသည်ထူးချွန်သော်လည်းကလေးများ၏ယုံကြည်ခြင်းပညာရေးကိုတစ်ခါတစ်ရံလျစ်လျူရှုထားသည်။

ကလေးတစ်ယောက်ကိုဤလောကသို့ခေါ်ဆောင်ရန်နှလုံးသားထဲရှိသော်လည်းနောင်တမလွန်ဘ ၀ ၌သူ့ကိုအကူအညီမဲ့စေသည်။ ဘာဖြစ်လို့လဲဆိုတော့ဒါကကမ္ဘာပေါ်မှာကလေးတွေရဲ့ယုံကြည်ခြင်းပညာကိုမပေးနိုင်လို့ပါ။

လုခ်မန်သည်အကောင်းဆုံးစံပြပုဂ္ဂိုလ်ဖြစ်သည်။ လုကန်းသည်ကျွန်သို့မဟုတ်လက်သမားမျှသာဖြစ်သည်။ ချမ်းသာကြွယ်ဝမှုနှင့်အနေအထားမရှိပါ။ စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာအရလူတို့သည်မိမိတို့၏ကမ္ဘာ့ကြမ္မာကိုမည်သို့ပြောင်းလဲနိုင်သည်ကိုစဉ်းစားစရာမလိုပါ။ ပြီးတော့သူတို့ကလေးတွေကသူလိုဆင်းရဲနွမ်းပါးမှုကိုမခံစားရဘူး။ ထို့နောက်သူမ၏ကလေးကအကောင်းဆုံးအလုပ်ရရန်အတွက်အကောင်းဆုံးကျောင်းဝင်း၌ကျောင်းတက်ရသည်။ သို့သော် လူလူ သည်ထိုအရာအားလုံးထက်သာလွန်သည်၊ ရှင်းရှင်းလင်းလင်းရှိသည်။

ဆင်းရဲမွဲတေမှုကသူကိုအလုပ်မဖြစ်စေ၊ ဆင်းရဲမွဲတေမှုကသူကို မန်းရဗ္ဗိ မှသွေဖည်အောင်မလုပ်ပါ။ လူလူ သည်ဘုရားသခင်သတ်မှတ်ထားသည့်သဘာဝ၊ ဘုရားသတ်မှတ်ထားသည့်အတိုင်းကလေးများကိုအတိအကျပညာသင်ကြားခဲ့သည်။ အားလုံးမလှုပ်ရှားပါ လုကမ်မန်သည်ကမ္ဘာ့ဘဏ်၏လှည့်စားမှုကိုမခံရပါ။ လုကိုကသူ့ကလေးကိုကမ္ဘာပေါ်မှာသာကူညီနိုင်မယ်ဆိုတာသတိရှိရှိပြုမူခဲ့သည်။

ဘုရားသခင်သည်အကောင်းဆုံးဖြစ်သည်။

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "အားလုံးအချိန်အကောင်းဆုံးပညာရေးဆိုင်ရာဇာတ်ကြောင်း"

Post a Comment