.

ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ဒီလိုလုပ်ခြင်းဟာသတိမထားမိဘဲပျောက်ဆုံးသွားခြင်းကြောင့်ဖြစ်တယ်

အစ္စလာမ့်သတင်း, မြန်မာ - හුජ්ජතුල් ඉස්ලාම්, ෂෙයික් ඉබ්න් ටයිමියා သည် ဘာတီယာ ၏နောက်လိုက်အုပ်စုတစ်စုနှင့်စကားပြောနေသည့်ဆူဖီလှုပ်ရှားမှုဖြစ်သည်။

မင်းမှာဘာရှိသလဲ အိဗ်တေမီ ? අහ්ලස් သီလ ဟုခေါ်သည့်ကျွန်ုပ်တို့ထံကျွန်ုပ်တို့လာပါကကျွန်ုပ်တို့၏အခွင့်အာဏာသည်ညှိုးနွမ်းသွားလိမ့်မည်။ သို့သော်ကျွန်ုပ်တို့သည်အယူမှား - မွန်ဂိုတာတာသို့သွားလျှင်ကျွန်ုပ်တို့၏အခွင့်အာဏာကိုပြလိမ့်မည်။

ထို့နောက်ကျမ်းတော်မြတ်ကုရ်အာန်သည်အလွတ်ကျက်မှတ်ထားသောပညာရှင်၊ သိပ္ပံပညာ၊

"ငါတို့နဲ့မင်းတို့နဲ့ငါတို့စပ်ကြားပုံဥပမာကိုမင်းသိသလား?" ငါတို့သည်မြင်းဖြူကဲ့သို့ဖြစ်ကြ၏။ သင်သည်မြင်းကဲ့သို့၎င်း၊ စင်းသည်အနက်ရောင်အုပ်စုထဲသို့ဝင်လျှင်၎င်းသည်အဖြူရောင်ကဲ့သို့ဖြစ်ပြီး၎င်းသည်အဖြူနှင့်အတူစုဝေးပါက၎င်းသည်အနက်ရောင်ကဲ့သို့ဖြစ်သည်။ အလင်းနည်းနည်းပဲရှိသေးတယ်။ အကြီးမြတ်ဆုံးအလင်းနှင့်ဆွန်နီများရှိသည့်လူတို့သင်တို့ထံသင်လာလျှင်သင်သည်မှောင်မိုက်။ မှောင်မိုက်လိမ့်မည်။ ငါတို့နှင့်သင်တို့စပ်ကြား၌၎င်း၊ (ဒေါက်တာအလှပြင်ဆိုငကူညီပါ မျက်ကြည်လွှာ, 2003) မှ ဝမ်းမနည်းပါနဲ့ ရှိဘာသာတရားကိုမယုံကြည်သူများ၏အတန်း။

ဒေါက်တာ කලීඩ් බින් අබ්දුරාහ්මාන් අල් ජුරාසි ကိုမေးခဲ့တယ်။ သူဟာဆုတောင်းခြင်းနှင့်အစာရှောင်ခြင်းများပြုလုပ်သော်လည်းမွတ်စ်လင်မ်အုပ်စုနှင့်သက်ဆိုင်သည်လား။

သူက "ကူဖရနှင့်အစ္စလာမ်ဘာသာအကြားကွဲလွဲမှုမှာ၊ ဝါကျနှစ်ခုကိုမှန်ကန်စွာနှင့်ရိုးသားစွာပြောဆိုပြီးနှစ် ဦး စလုံး၏တောင်းဆိုချက်များကိုလက်တွေ့ကျင့်သုံးပါ။

မည်သူမဆိုထိုအရာကိုသဘောပေါက်နားလည်လျှင်မူသူသည်ယုံကြည်သူမွတ်စလင်တစ် ဦး ဖြစ်သည်။ လျှို့ဝှက်သူမူသူသည်မရိုးသားသူ၊ စိတ်ရင်းမှန်သူမဟုတ်သောကြောင့်ယုံကြည်သူမဟုတ်ပါ။ ထိုနည်းတူစွာပင် ၀ ိညာဉ်ရေးရာစကားလုံးနှစ်လုံးနှင့်အရှက်ရစေသောလုပ်ရပ်များသည်စိတ်သောကရောက်နေသည့်အချိန်၌သေဆုံးသွားသူများကိုအကူအညီတောင်းသူများ၊ အပြုသဘောဆောင်သည့်ဥပဒေများနှင့်အညီအပြုသဘောဆောင်သောဥပဒေများနှင့်ဆန့်ကျင်ဘက်ပြုခြင်းဖြစ်သည်။ အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်သည်ကုရ်အာန်ကိုလှောင်ပြောင်သရော်သူသို့မဟုတ်အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်၏သန္နိမှဌာန်အရစစ်မှန်သောသူသည်အယူဝါဒ၊ ဆုတောင်းခြင်းနှင့်အစာရှောင်ခြင်းဝါကျနှစ်ခုကိုပြောကြားသော်လည်းမှားယွင်းသည်။

မွတ်စလင်တိုင်းသည်ယုံကြည်သူမဟုတ်ပါ။ လူတစ် ဦး သည် ဘာသာတရား ကိုရွတ်ဆိုခြင်းအားဖြင့်အစ္စလာမ်သို့ကူးပြောင်းခဲ့ခြင်းဖြစ်နိုင်သည်။ သို့သော်သူ၏အဆင့်အတန်းသည်ယုံကြည်သူဖြစ်လာရန်မလိုပါ။ သူ၏စိတ်နှလုံးသည်ငြင်းပယ်နေခြင်းကြောင့်သူသည် မြဝတီ လူမျိုးစုအုပ်စုဝင်ဖြစ်ခြင်း၊ သူ၏နှလုံးသည်ငြင်းပယ်ခြင်းဖြစ်နိုင်သည်၊ သို့သော်သူသည်အကျင့်ယိုယွင်းမှုများစွာပြုလုပ်သောလူအုပ်စု (ဖိုင်ရ/မတရားသောသူ) တွင်ပါဝင်သည်။ အမှန်မှာသူသည်နံနက်ခင်းကိုယုံနိုင်သော်လည်းနေ့လည်ခင်းတွင်နှလုံးလေ့ကျင့်ခန်းများနှင့်ကိုယ်ခန္ဓာလေ့ကျင့်မှုများကြောင့်သူသည်အစ္စလာမ်ကိုစွန့်ခွာစေခဲ့သည်။

မွတ်စလင်တစ် ဦး သည်အသိအမှတ်ပြုရုံမျှဖြင့်မလုံလောက်ပါ၊ သို့သော်သူသည်ဘာသာတရားမှအမိန့်ပေးသောချစ်ခြင်းမေတ္တာ၊ အပြုအမူများနှင့်အတူလိုက်ပါရမည်ဖြစ်သည်။ ထိုသို့ပြုခြင်းဖြင့်သူသည်ယုံကြည်သူဖြစ်လာခဲ့သည်။

ယုံကြည်သူဆိုသည်မှာယုံကြည်မှုဟုဆိုလိုသည်။ ယုံကြည်မှုဟူသည်လူကိုယုံကြည်ကိုးစားခြင်းဟုဆိုလိုသည်။ ထို့ကြောင့်ယုံကြည်သူသည်လျှာဖြင့်ယုံကြည်ခြင်းကိုပြောဆိုသူ၊ နှလုံးသားဖြင့်ယုံကြည်ပြီးလုပ်ရပ်အားဖြင့်ပြုသူဖြစ်သည်။

အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်ကမူ

အို - မုအ်မင်န်သက်ဝင်ယုံကြည်သူအပေါင်းတို့၊ အသင်တို့သည်အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်၏အမိန့်တော်များကိုလည်းကောင်း၊ အကြင်သူသည်အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်ကိုလည်းကောင်း၊ မိမိ၏ကောင်းကင်တမန်များ၊ မိမိ၏စာအုပ်များ၊ တမန်တော်များနှင့်နောင်ကာလများတွင်လည်းကောင်းမယုံမကြည်ဖြစ်ခဲ့လျှင်ထိုသူသည်လမ်းလွဲသွားသည်။ " (ကုရ်အာန်စာ: အမျိုးသမီးများ ': ၁၃၆)

ဒေါက်တာ ခရီးသွားခြင်းအကြောင်းပါ နှင့် සයෙයික් සුලෙයිමාන් නෂීර් උල්වාන් "අල්-ඉමාන් ව නවාකිදුහු සහ අට්-ටිබියන් සිරාර් නවාකිහිල් ඉමාන්" ဟူသောစာအုပ်ကိုရေးသားခဲ့သည်။ ထုတ်ဝေသည် မှပုံနှိပ်ထုတ်ဝေသောဤစာအုပ်သည်“ မည်သို့သောသူသည်တတ်နိုင်သည်ကိုမသိဘဲအယူဖောက်ပြန်မှု” ကိုဘာသာပြန်သည်။

နှစ် ဦး စလုံး၏အဆိုအရအမှုကိစ္စများ - စကားလုံးများဖြင့်ပင်လျှင် - မွတ်စလင်တစ် ဦး ကို 'အယူဖောက်ပြန်သောသတိလစ်နေသောနိုင်ငံ' ထဲသို့ထိုးသွင်းနိုင်သည့်ကိစ္စများရှိသည်။ အယူဖောက်ပြန်မှုကကျွန်ုပ်တို့၏ယုံကြည်ခြင်းနှင့်အစ္စလာမ်ကိုဖျက်သိမ်းစေခဲ့သည်။

ရှိတ်အဗ္ဗဒူ ကွမ်းခြံကုန်းဇော်မျိုး ကလူတစ် ဦး ၏ယုံကြည်ခြင်းကိုပယ်ဖျက်စေသောအချက် ၄ ချက် (ယုံကြည်ခြင်းနှင့်ဆန့်ကျင်) ကိုဖော်ပြခဲ့သည်။ သူတို့တွင် ကွမ်းခြံကုန်း ဖြစ်သည်။ အဆိုပါတရားခံ မြဝတီ ကွမ်းခြံကုန်း ဟုခေါ်သည်။ ကွမ်းခြံကုန်း သည်ယုံကြည်သည်နှင့်လုပ်ဆောင်မှုတွင်ပြသထားသောအရာနှင့်ကွဲပြားခြားနားသောအခြေအနေဖြစ်သည်။

သူတို့တွင် မြဝတီ အမျိုးအစားများစွာရှိသည်။

၁ ။ သူတို့သည်မွတ်စ်လင်မ်များဖြစ်သော်လည်း (၎င်းတို့သည်ကုရ်အာန်တွင်ဖုံးအုပ်ထားခြင်း၊ ဖုံးအုပ်ခြင်း) ရှိသော်လည်း၎င်းတို့သည်အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်၏ရှရီအာနှင့်အပြစ်ပေးခြင်းကိုမခံလိုကြပါ။

အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်ကမူ

"အမှတ်တံဆိပ်မှပြောတဲ့အခါ(က) အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်ချပေးတော်မူသောပညတ်နှင့်တမန်တော်တို့၏ဥပဒေကိုသင်တို့ကိုနာခံကြပါစို့။ လျှို့ဝှက်သောလူများသည်သင့်အား (ချဉ်းကပ်) ၏တန်ခိုးနှင့်သင်တွေ့မြင်မည်မှာသေချာသည်။ (ကုရ်အာန်စာ: အမျိုးသမီးများ ': ၆၁) ။

၂။ မယုံကြည်သူများကိုအုပ်ထိန်းသူများအဖြစ်ယူပါ။

လျှို့ဝှက်သူများ၏ဝိသေသလက္ခဏာများကိုမယုံကြည်သူများသည်ကာကွယ်သူများ၊ ကာကွယ်သူများနှင့်နေ့စဉ်ဘ ၀ တွင် ၄ င်းတို့အားဖြည့်ခြင်းများဖြစ်စေသည်။ သူတို့ကယုံကြည်သူများကိုစွန့်ခွာပြီးမယုံသင်္ကာဖြစ်လိုကြသည်။

အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်ကဤသို့မိန့်တော်မူသည် - "လျှို့ဝှက်သောသူတို့အားလျှို့ဝှက်ဆန်းကြယ်သောသူများအားညှဉ်းဆဲနှိပ်စက်လိမ့်မည်။ (ကုရ်အာန်စာ.အမျိုးသမီးများ ': ၁၃၈-၁၃၉) ။



လျှို့ဝှက်သူများသည်မယုံကြည်သူများနှင့်ပိုမိုနီးကပ်စွာတည်ရှိသဖြင့်ယုံကြည်သူများကိုဆန့်ကျင်သည့်အနေဖြင့်ဖြစ်ပေါ်လာသည့်သဘောထားမှာသဘာဝပင်ဖြစ်သည်။ အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်က

ကလေးများ၊ ညီအစ်ကိုများ၊ ဆွေမျိုးများသို့မဟုတ်၎င်းတို့၏မိသားစုများဖြစ်သော်လည်းအလ္လာဟ်အရှင်မြတ်နှင့်မိမိ၏ရစူလ်တမန်တော်အားဆန့်ကျင်သောသူတို့နှင့်တစ် ဦး ကိုတစ် ဦး ချစ်ခင်မြတ်နိုးကြမည်မဟုတ်ပေ။ - ကျေးဇူးတော်ကိုချီးမွမ်းပါ: 22) ။

ငါတို့ပတ် ၀ န်းကျင်တွင်မွတ်စ်လင်မ်မျက်နှာများစွာတွေ့ရသည်။ သို့သော်သူသည်ယုံကြည်သူများနှင့်အစ္စလာမ်ဥပဒေများကိုရန်လိုသည်။ အမျိုးမျိုးသောထင်မြင်ချက်များနှင့်ပြောဆိုချက်များသည်အစ္စလာမ်ကိုဝန်ထုပ်ဝန်ပိုးဖြစ်စေသည်။

သူသည်မွတ်စ်လင်မ်ဖြစ်သည်ဟုဆိုသော်လည်း၊ မယုံကြည်သူများထံမှရှင်းရှင်းလင်းလင်းထောက်ခံအားပေးမှုခံခဲ့ရသောကဖီးခေါင်းဆောင်များသို့မဟုတ်ခေါင်းဆောင်များကိုကာကွယ်သူဖြစ်လာခဲ့သည်။ သူသည်ယုံကြည်သူများနှင့်ပညာရှင်များကိုရန်ငြိုးထားသောအဓိကကာကွယ်သူဖြစ်လာသည်။ အကယ်၍ ကုရ်အာန်ကိုကမ်းလှမ်းလျှင်နှင့်ပညာရှင်များ၏အကြံဥာဏ်များကိုသူတို့ငြင်းပယ်ပြီးဆင်ခြေအမျိုးမျိုးရှိသည်။ နိုင်ငံရေးနှင့်ဘာသာရေးကိုမရောနှောပါနှင့်။ "သင်္ကေတများသည်အရေးကြီးသော်လည်းအကြောင်းအရာသည်သင်္ကေတများထက် ပို၍ အရေးကြီးသည်။ " သင်္ကေတများကအရေးမကြီးပါကအဘယ်ကြောင့်တမန်တော်မြတ်သည်ခေါင်းလောင်းများနှင့်တံပိုးများအသုံးပြုခြင်းကိုတားမြစ်ပြီးအာဒန်အဖြစ်အစားထိုးလိုက်သနည်း။

ဒီမွတ်စ်လင်မ်ပုံစံဟာဟန်ဆောင်မှုကင်းတဲ့သူဖြစ်တယ်၊ ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ဒီပုံစံကအရမ်းအန္တရာယ်များတယ်၊ အစ္စလာမ်ကိုပွင့်ပွင့်လင်းလင်းဆန့်ကျင်သောဘာသာကွဲများနှင့်မတူသည်။

၎င်းမတိုင်မီနှစ်ပေါင်း ၁၄၀၀ ခန့်က အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်သည်မိမိ၏ကောင်းချီးမင်္ဂလာကိုပေးတော်မူပါစေသော က

"ထိုကဲ့သို့သောအစေးအနက်ရောင်ညတစ်ဖဲ့ကိုရခြင်း, ယုံကြည်သူနှင့်မွန်းလွဲပိုင်း၌ယုံကြည်သောနံနက်ယံ၌ယောက်ျားသည်မယုံခဲ့သည်နှင့်မွန်းလွဲပိုင်းတွင်ယုံကြည်ခြင်းနှင့်နံနက်ဘာသာတရားဖြစ်လာသည်သူသည်မိမိအဘာသာတရားရောင်းကမ္ဘာပေါ်မှာအပျော်အပါးမှရောင်းအဖြစ်ကဲ့ရဲ့ခြင်းတစ်စီးရီး၏မတိုင်မီပရဟိတများအတွက်မေတ္တာရပ်ခံအပ်ခြင်းကမ္ဘာ၏အပျော်အပါးမှ။ " (ဟီဒီသမိုင်း ။ အာမက်, အမှတ် ၈၄၉၃)

အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်သည် ထိုဘုရားသည်ဘုန်းကြီးတော်မူစေသတည်းတွင်ကိုရန်ကျမ်းတွင်ဖော်ပြထားသည်

အမှန်စင်စစ်အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်၏ရှေ့တော်၌ဘာသာတရားသည်ကောင်းမြတ်ခြင်းသာလျှင်ဖြစ်ပေသည်။ (အလီအီရန်အီရန်: ၁၉)

မည်သူမဆိုအစ္စလာမ် မှလွဲ၍ မည်သည့်ဘာသာကိုမဆိုရှာသောသူသည်မည်သည့်အခါမှလက်ခံလိမ့်မည်မဟုတ်ပေ။ ၎င်းသည်သူထံမှ (ထိုဘာသာတရား) ကိုလက်ခံလိမ့်မည်မဟုတ်ပေ။ (အလီအီရန်အီရန်: ၈၅)

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ဒီလိုလုပ်ခြင်းဟာသတိမထားမိဘဲပျောက်ဆုံးသွားခြင်းကြောင့်ဖြစ်တယ်"

Post a Comment